“Elendig”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2020

Elendig service. Vi satt der i 35 minutter før vi i det hele tatt fikk bestille, og 70 minutter før vi fikk vann (!) som var drikken vi bestilte. Tok 90 minutter før maten kom. Det samme gjaldt flere bord rundt oss. Maten var helt grei. Var umulig å få kontakt med de ansatte. Overpriset.

Takk, marinQ9110JW

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og service, anbefales veldig!
Denne familien har tidligere hatt restaurant i Fredrikstad, hvor vi spiste ofte. Vi har vært en del i India og var lykkelige over å finne en restaurant som laget skikkelig indisk mat fra bunnen. Så flyttet familien, og vi har virkelig savnet restauranten og maten deres. Siden har vi spist mye indisk mat rundt omkring, alltid på let etter den originale smaken som vi aldri fant igjen.
Til nå - i Trondheim. Å lykke!

2  Takk, Compass762207
Anmeldt 2. juli 2020

Var her å spiste middag i sommer. En stor meny med forskjellige Indiske retter. Bestilte Cobra øl, men ble litt skeptisk da dette kom i glass, og ikke på flaske som annet importert øl gjør. Bestilte persivara nan brød, men her tror jeg det bare var brukt sukker som søtning ikke rosiner.
Kelneren fikk ikke med seg alt vi bestilte så manglet nok litt på Norsk kunnskaper. Lam korma helt OK, men mer å gå på.

Takk, RunarV_12
Anmeldt 9. februar 2020 via mobile enheter

Nydelig mat. Koselig omgivelser. Vært ok om de tørker støv og vasket gardinene oftere. Servicen og serveringa kunne vært bedre. Blide, trivelige - men litt for mye slakke.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Skjolas
Anmeldt 23. desember 2019 via mobile enheter

Var innom for lunch. Relativt lite folk i restauranten ved ankomst. Tok en del tid før vi fikk menyer da de siste gjestene på bordet ankom. Etter hvert fikk vi bestilt drikke og Retter fra en begrenset lunchmeny. Grei pris men maten var veldig tam og veldig nøytral i smak. Minnet mere om Toro enn Indisk. Nanbrødene var gode. Har spist betydelig bedre måltid på denne restauranten tidligere. Når det er lite folk i restauranten bør det være mulig å følge opp bordene i langt bedre grad enn hva vi opplevde.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 706kyrrea

Reisende som så på Indian Tandoori, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Indian Tandoori? Del dine erfaringer!