“Noe under ok. ”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Synes ikke at maten var noe særlig bra. Mer som en gryterett. Har vært mye på Indisk... Hyggelig personale. Det skal de ha.

Dato for besøk: august 2020
Takk, hebbe250

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok. maten plasseres midt på treet. Jeg mener maten her er overpriset. Lam tikka som 2 av oss spiste var veldig søt, små porsjoner. Chiken tikka, hadde større porsjoner, helt ok i smak. Terningkast 3.

1  Takk, 859lailaj
Anmeldt 15. juli 2020

Maten var veldig god, og de ansatte var hyggelige! Vi fikk bestilt fort, og maten kom i løpet av veldig kort tid. Ble litt overrasket over prisen, men ellers veldig bra.

1  Takk, natalieedvardsen
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjapp servering, fikk maten fort, bestilte tikka masala og garlic masala. Nydelig mat! Absolutt å anbefale

2  Takk, ElisabethMartinussen
Anmeldt 12. juli 2020

Elendig service. Vi satt der i 35 minutter før vi i det hele tatt fikk bestille, og 70 minutter før vi fikk vann (!) som var drikken vi bestilte. Tok 90 minutter før maten kom. Det samme gjaldt flere bord rundt oss. Maten var helt grei. Var umulig å få kontakt med de ansatte. Overpriset.

Takk, marinQ9110JW

Reisende som så på Indian Tandoori, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Indian Tandoori? Del dine erfaringer!