“Kjipeste indiske”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Jeg bestilte en rett ned kongereker og mannen en med lam. Begge smakte veldig lite egentlig, minnet knapt om indisk. Pleier vanligvis å synes at indisk uansett er ok, men dette var første unntaket. Her kommer jeg ikke tilbake. Hyggelige servitører.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 411elseh

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Synes ikke at maten var noe særlig bra. Mer som en gryterett. Har vært mye på Indisk... Hyggelig personale. Det skal de ha.

Dato for besøk: august 2020
Takk, hebbe250
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Helt ok. maten plasseres midt på treet. Jeg mener maten her er overpriset. Lam tikka som 2 av oss spiste var veldig søt, små porsjoner. Chiken tikka, hadde større porsjoner, helt ok i smak. Terningkast 3.

1  Takk, 859lailaj
Anmeldt 15. juli 2020

Maten var veldig god, og de ansatte var hyggelige! Vi fikk bestilt fort, og maten kom i løpet av veldig kort tid. Ble litt overrasket over prisen, men ellers veldig bra.

1  Takk, natalieedvardsen
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjapp servering, fikk maten fort, bestilte tikka masala og garlic masala. Nydelig mat! Absolutt å anbefale

2  Takk, ElisabethMartinussen

Reisende som så på Indian Tandoori, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Indian Tandoori? Del dine erfaringer!