“Gode smaker av India”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Utrolig smakfull mat, bestilte mild pga ungene men den var spicy for dem :) veldig hyggelig personell. Interiørmessig trenge de å oppgradere lokalet sitt, Kan anbefales

Takk, Lenelove

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Velsmakende hovedretter: Butter chicken var alle fornøyd med og saslik med kylling var virkelig en innertier. Serviceinnstilt betjening i hyggelige lokaler.

Takk, Lorentzen
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ok indisk, men servitøren virket stresset og uerfaren. Han mistet brettet med drikken på oss, og kunne ikke svare på spørsmål om menyen

Takk, KathrinP_Norway
Anmeldt 28. februar 2021

Har før konkludert med at all maten smaker noenlunde likedan og at porsjonene er små. Tok i dag turen innom på nytt men det er intet nytt under solen, bortsett fra prisøkning. En vegetarrett som før kostet 219,- koster nå 249,- og det er et ganske formidabelt hopp. Ellers bør en vel forvente at kelneren snakker norsk i norge så kundene slipper å stotre seg frem på engelsk.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Matvant
Anmeldt 20. februar 2021

Vi bestilte begge to paneer tikka masala i tillegg til naanbrød med hvitløk og koriander. Begge to synes at maten var ekstremt salt; både hovedretten og naanbrødet. Jeg klarte ikke å spise naanbrødet med koriander og hvitløk da jeg synes at det var ekstremt salt. Vi sa derimot ikke ifra om dette, selv om vi i etterkant angrer på dette.

I tillegg var det vanskelig å få kontakt med servitøren for å spørre om å få mer ris. Gikk også bort til disken en gang, men fikk ikke kontakt med noen. Den andre gangen vi gikk bort til disken fikk vi kontakt med personalet. Alt i alt synes jeg derfor at maten og servicen ikke er kompatibel med prisene.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, soffrrd

Reisende som så på Indian Tandoori, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Indian Tandoori? Del dine erfaringer!