“Topp service”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. september 2021 via mobile enheter

Veldig god matopplevelse med god mat og et strålende personale som sørget for at alle storfamiliens medlemmer gikk hjem med smil om munn

Dato for besøk: september 2021
Takk, Culture62429333564

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi ble møtt av et hyggelig personale som fulgte oss opp hele kvelden. Mye spennende på menyen og fantastisk smakfull mat. Vi spiste to forskjellige retter med kylling og drakk god indisk øl til. Fokus på lokalproduserte råvarer.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, wozziwow
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Utrolig smakfull mat, bestilte mild pga ungene men den var spicy for dem :) veldig hyggelig personell. Interiørmessig trenge de å oppgradere lokalet sitt, Kan anbefales

Takk, Lenelove
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Velsmakende hovedretter: Butter chicken var alle fornøyd med og saslik med kylling var virkelig en innertier. Serviceinnstilt betjening i hyggelige lokaler.

Takk, Lorentzen
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ok indisk, men servitøren virket stresset og uerfaren. Han mistet brettet med drikken på oss, og kunne ikke svare på spørsmål om menyen

Takk, KathrinP_Norway

Reisende som så på Indian Tandoori, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Indian Tandoori? Del dine erfaringer!