Trondheim bytur

Ulike måter å oppleve Old Town Bridge på
Trondheim bytur
28 anmeldelser
Anmeldt 10. oktober 2018

Denne broen er ikonisk for Trondheim, men det var helt tilfeldig at vi plutselig oppdaget at vi var på vei over nettopp denne broen. Vi så ingenting som sa noe om hva som var så spesielt med den og måtte Google for å finne det ut

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, AntonEng1
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Et av byens mest kjente steder og vanskelig å unngå. Ikke så lett å få bilde uten andre mennesker på kanskje, men pytt, pytt... kommer du fra Midtbyen gå nå helt over brua og du kommer til sjarmerende Bakklandet med sine sjarmerende hus, butikker og kafeer.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Trine1972
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Den gamle bybroen er kjempekoselig, og fører over til hyggelige små spisesteder og puber på Bakklandet, som med sin verneverdige arkitektur og små trange gater er verdt et besøk i seg selv.

Dato for opplevelse: september 2018
2  Takk, veronicao448
Anmeldt 16. september 2018

Er mann i Trondheim, så må man ta turen over broen, og spasere litt i Bakklandet. Trange gater og gamle trehus har jo en sjarm. Der er det også mange gode alternativ for en god lunsj, eller middag.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, LTSil
Anmeldt 11. september 2018

Du har ikke vært i Trondheim uten å ha stått og gått på den gamle bybrua. Helt unik og flott og må oppleves. Du får samtidig et flott utsyn over Nidelva og alle de gamle husene langs elvekanten, der de fleste nå heldigvis er restaurert. Dette er et flott utgangspunkt, etter å ha besøkt Domen, for en byvandring nedover mot Baklandet og Solsiden der det finnes mange spennende spisetsteder. God tur.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, KirstenStorm