Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Old Town Bridge på
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Anmeldt 12. desember 2018

En fin rolig plass med god utsikt til elva og flotte folk som vandrer, til og fra Bakklandet. Historisk og en flott inngangsport til Bakklandet

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Kari Båtstrand M
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Bilde tatt fra gamle bybro som et bygd i 1681 over 300 år gammel. Når du går over den kommer du til en fin gammel bydel i Trondheim. Bakklandet som også er værd et besøk.

Dato for opplevelse: november 2018
2  Takk, magnarfo
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Er jo bare ei bro, riktignok pyntet med et par portaler, men bare ei bro. I fint vær kan man få noen fine bilder av Bakklandet.

1  Takk, Tony H
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Gamle bybro er et must om man er turist i Trondheim! Et steinkast unna Nidarosdomen. Fantastisk utsikt over Nidelva og de gamle bryggene! Ta turen over broen og se bakklandet også!

Takk, magnusBe85
Anmeldt 10. oktober 2018

Denne broen er ikonisk for Trondheim, men det var helt tilfeldig at vi plutselig oppdaget at vi var på vei over nettopp denne broen. Vi så ingenting som sa noe om hva som var så spesielt med den og måtte Google for å finne det ut

1  Takk, AntonEng1