“Burger, øl og fotbal”

Kjøkken: Amerikansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. januar 2019

Som alltid god mat på O´Learys. God service får man også, var der sist sammen med 12 venner, raskt til å gi oss drikke, maten kommer samlet, og vi følges opp under hele måltidet og fotballkampen med godt drikke. Kommer alltid tilbake

1  Takk, r8f

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Først måtte vi vente ca 30 min før vi fikk bestilt mat. Det gikk over en time å vente på maten. Maten var kald når den omsider kom. Alt for få på jobb i forhold til antall gjester. Kluss med regningen når vi skulle gå. Måtte vente en halvtime for å få en kvittering, tips ble påført manuelt på kvitteringen??? De bør seriøst vurdere å kutte ut menyen og kun fokusere på å selge drikke. Blid betjening hadde de, de gjorde så godt de kunne. Dårligste O’learys jeg har vært på.

2  Takk, Q2333EEheidis
Anmeldt 19. september 2018

Har vært her noen ganger og alltid er det noe. Når jeg kom spurte jeg om de viste Inter-Tottenham og fikk beskjed om at det gjorde de. Bestilte mat og drikke og kampen ble vist den men måtte høre på lyden og kommenteringen fra Barcelona-PSV. Forferdelig irriterende. Sa fra men fikk ikke noe gehør for det så sa det som det var. Gi meg regninga for jeg stikker på 3L. Der fikk en sett det en ville se og høre det en ønsket å høre også.

Ellers var burgeren god og servitøren vennlig.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Stig T
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Var innom for å se fotballkamp og ta en matbit med go drikke. Hadde ikke før rukket å satt oss før en hyggelig dame kom og ville ta bestiling på drikke. Bestilte drikke og mat. Drikken var kjapt på plass og maten var også levert innen akseptabel tid. Maten var nesten over forventning god for en slik pub/sportsbar. Bestilte en ny drikke fra vår hyggelig dame. Etter noen minutter så kom hun igjen forbi bordet og så at drikken ikke var kommet på plass av servitør fra baren. I løpet av minuttet var hun tilbake med en duggfrisk drikke. Dette var ei som tok ansvar for sine gjester. Meget bra!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Terje70
Anmeldt 26. august 2018

Vi skulle spise en enkel middag og ta noen pils. Det skulle vises fotballkamp, så menyen var forenklet.

Startet med å bestille en flaske prosecco. Fikk servert et glass. Servitøren satte fra seg glasset og gikk for å sjekke . Kom etter en stund tilbake med den åpnede flasken..

Bestillte en enkel felles forrett til bordet.

Hovedretten kom før forrett, og når det ble sakt i fra kom uttalelsen "smaker sikkert like godt ved siden".
Til ene hovedretten hadde de glemt potet, og denne kom etter purring når biffen var halvspist. Fikk også kald saus, noe som bør være unødvendig.

Sa høflig fra når regningen ble bestillt, men fikk bare klart svar at de ikke rabatterte mat/drikke siden vi hadde fått alt!

Når vi forlot sa jeg fra til de ansatte som da satt samlet, men ikke en gang da klarte noen å beklage eller prøve å forklare hva som gikk galt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, knutp1

Reisende som så på O'Learys Trondheim, så også på

Har du vært i O'Learys Trondheim? Del dine erfaringer!