“Meget god mat og hyggelig”
Anmeldelse av San Sebastian Solsiden

San Sebastian Solsiden
Vurdert som nr. 20 av 284 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: San Sebastian Tapas & Vinbar Solsiden er en varm og levende restaurant på populære Solsiden. Flott uteservering og yrende liv på Solsidens restaurantside. San Sebastian har fokus på den gode matopplevelsen, de ferske råvarene og den lune spanske atmosfæren. Inspirasjon hentes fra Baskerland og den spanske byen San Sebastian. På spansk vis kan du i lunsjen få servert Pintxos (uttales pinchos og betyr pinne), en nord-spansk smårett. Navnet kommer av pinnen som holder maten sammen. Bare litt sulten? Antall tapas er opp til deg. San Sebastians kombinasjonsmenyer er komponert av kjøkkenet basert på sesongens spennende råvarer. Restauranten byr på et rikholdig og spennende vinkart. Koselig baravdeling og eget mezzanine for større grupper. Unn deg selv en smakfull tapasopplevelse på San Sebastian Tapas & Vinbar Solsiden.
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Meget god mat og hyggelig og serviceinnstilt personale. Anbefaler denne plassen på det varmeste. Fin beliggenhet

Takk, 578sisselt

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Bra service :) koselig restaurant og god dessert :) trivelige ansatte og host :) fikk det vi bestilte raskt :)

1  Takk, Mira9204
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Kom hit fordi stedet vi skulle til var fullt.
Hit kommer vi tilbake. Kjekke ansatte, deilig mat, lun atmosfære. Virkelig verdt et besøk

Takk, TrineG63
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Deilig mat og veldig hyggelig personell. Herlig stemning og veldig hyggelig restaurant. Spiste lunsj og bestilte oss bord for kvelden pga maten var nydelig.

Takk, Beabitta
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Veldig God mat og rask service. Med appen så fungerer alt uten å bruke tid på å få kontakt med betjening. Blir gitt ekstra service som å vaske av bord og glass/drinker underveis. Knall opplevelse

1  Takk, Sightseer416541

Reisende som så på San Sebastian Solsiden, så også på

Har du vært i San Sebastian Solsiden? Del dine erfaringer!