“Effektivt og god mat ”
Anmeldelse av San Sebastian Solsiden

San Sebastian Solsiden
Vurdert som nr. 22 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: San Sebastian Tapas & Vinbar Solsiden er en varm og levende restaurant på populære Solsiden. Flott uteservering og yrende liv på Solsidens restaurantside. San Sebastian har fokus på den gode matopplevelsen, de ferske råvarene og den lune spanske atmosfæren. Inspirasjon hentes fra Baskerland og den spanske byen San Sebastian. På spansk vis kan du i lunsjen få servert Pintxos (uttales pinchos og betyr pinne), en nord-spansk smårett. Navnet kommer av pinnen som holder maten sammen. Bare litt sulten? Antall tapas er opp til deg. San Sebastians kombinasjonsmenyer er komponert av kjøkkenet basert på sesongens spennende råvarer. Restauranten byr på et rikholdig og spennende vinkart. Koselig baravdeling og eget mezzanine for større grupper. Unn deg selv en smakfull tapasopplevelse på San Sebastian Tapas & Vinbar Solsiden.
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 5 personer som ble møtt med et smil. Drikke og mat kom raskt på bordet og maten var god. Kan anbefales og vi kommer gjerne tilbake.

Takk, mortenn738

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og supert sted flinke servitører som ornder alt av mat og drikke på en veldig effektiv og bra måte.

Takk, Sightseer416541
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vel vært et besøk. Smilende og super hyggelig betjening. Fantastisk god mat. Grill planke, og ost og speke planke. Kommer gjerne tilbake.

Takk, 969jarlen
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

God mat, god og hyggelig service og sammen med vår hund :-) vi kommer gjerne igjen neste gang vi er i Trondheim!!

Takk, 208terjeb
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde heldigvis bestilt bord, Det var fullt og fikk opplyst at det var ca 40 min. å vente på mat. Det gikk litt lenger tid. Det var nydelig tapas, blåskjell, tapasbiff, , kjøttboller, ost, serranoskinke . Vi ble god og mett. Hyggelig mottagelse av servitøren som forklarte hvordan vi bestilte med tlf. Kommer heilt sikkert tilbake ved en seinere anledning

Takk, sukkertoppen314

Reisende som så på San Sebastian Solsiden, så også på

Har du vært i San Sebastian Solsiden? Del dine erfaringer!