“Bra lunsjsted på Solsiden”
Anmeldelse av San Sebastian Solsiden

San Sebastian Solsiden
Vurdert som nr. 23 av 297 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Middag, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Beskrivelse: San Sebastian Tapas & Vinbar Solsiden er en varm og levende restaurant på populære Solsiden. Flott uteservering og yrende liv på Solsidens restaurantside. San Sebastian har fokus på den gode matopplevelsen, de ferske råvarene og den lune spanske atmosfæren. Inspirasjon hentes fra Baskerland og den spanske byen San Sebastian. På spansk vis kan du i lunsjen få servert Pintxos (uttales pinchos og betyr pinne), en nord-spansk smårett. Navnet kommer av pinnen som holder maten sammen. Bare litt sulten? Antall tapas er opp til deg. San Sebastians kombinasjonsmenyer er komponert av kjøkkenet basert på sesongens spennende råvarer. Restauranten byr på et rikholdig og spennende vinkart. Koselig baravdeling og eget mezzanine for større grupper. Unn deg selv en smakfull tapasopplevelse på San Sebastian Tapas & Vinbar Solsiden.
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

God mat, god service, god atmosfære. Fin beliggenhet på Solsiden. Passer for venner, familier, alene. Trygt og godt valg med variert meny

Dato for besøk: september 2021
Takk, Aud Jane S S

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Super servering og god mat, passet perfekt for en familiemiddag. Perfekt beliggenhet med kveldssol og varmelamper ute.

Dato for besøk: september 2021
Takk, terjeo447
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

San Sebastian er et fast innslag på våre turer til Trondheim, men pga av en viss pandemi var det nå nesten 2 år siden forrige besøk. Restauranten har alltid levert gode smaker til en OK pris hver han tidligere, men for første gang ble vi skuffet. Vi valgte hver vår litt større rett, og droppet tapas-varianten (muligens et dårlig valg). Jeg bestilte blåskjell med bl.a chorizo. Hva som gjorde at det smakte litt halvsurt er jeg usikker på, men mistenker at chorizoen ikke nødvendigvis var ideell sammen med blåskjellene. Maten var ikke ødelagt, men smaken passet ikke mine ganer. Og litt for mange av skjellene hadde ikke åpnet seg. Min kones rett var paella. Det har vi prøvd en rekke ganger før på ulike plasser og blir stort sett fornøyd. Men denne varianten var heller ikke topp. Alt for tørr ris, ikke spesielt vellykka med Chorizoen her heller og minnet vel mer om en risgryte enn en Paella. Så oppsummert var dette vår første skuffelse på denne restauranten. Vi håper det skyldes tilfeldigheter.

Takk, JohnnyS159
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Gikk på solsiden for å finne et sted å ta en god lunsj, hvor vi også hadde med hund. De kom med vann til hundene med en gang vi hadde satt oss ned. Bestilte mat gjennom en nettside som gjorde alt veldig enkelt. Spiste tapas som var kjempe god. Mye forskjellig man kunne velge og alt smakte godt. Patas bravas var utrolig god. God service i en hektisk lunsj periode. Noe lang ventetid for drikke, men ellers var alt supert.

Takk, Roam63118092363
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi fikk nydelig tapas middag og valget mellom italiensk og spansk vin på flaske. Mye god småretter å velge mellom. Anbefales virkelig å ta turen hit. Gjerne bestill bord på forhånd på helg, da det kan bli fullt.

Takk, Lisetorve

Reisende som så på San Sebastian Solsiden, så også på

Har du vært i San Sebastian Solsiden? Del dine erfaringer!