“Koselig sted”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018

Vi hadde middag her med jobben og det ble en flott opplevelse. Vi fikk et eget koselig rom innerst i lokalet. Hyggelige og kunnskapsrike servitører passet på at vi fikk det vi ønsket og fikk gode råd og kunnskap om mat og drikke underveis. Maten smakte veldig godt og vinene sto godt til de ulike rettene. Det er tydelig at kjøkkenet vet hva de holder på med her.

1  Takk, Arun G

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

En koselig restaurant - ikke la frontrommet få deg til å tro dette er gatekjøkken! Der er overraskelser i bakrommenne. Maten er kjempegod og servisen proff, besøket verdt!

Takk, gudrunhelgadottir551
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet for å spise middag. Hyggelige lokaler men skuffende servering. Spiste breiflabb med rotgrønnsaker. Fisken var tørr og smakløs. Det beste med retten var potetene. Rødvin anbefalt, passet absolutt ikke til fisken. Frister ikke til nytt besøk.

Takk, Larseninger
Anmeldt 16. september 2018 via mobile enheter

Kalas & Canasta er absolutt verdt et besøk. Lokalet og personalet er hyggelig, og kjøkkenet har mange spennende retter på menyen. Søndagsprisen på treretters er et veldig godt tilbud. Det eneste som skuffet oss under vårt besøk, var en kjedelig forrett og et noe seigt kjøttstykke under hovedretten - men vi antar dette var uflaks og kommer gjerne tilbake igjen.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, bridgevalley
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Uhøflig personell. I tillegg fikk vi kaffen en halvtime før kaken. Når vi spurte etter kaken så svarte damen at dette ikke var hennes problem. Hit kommer vi ikke igjen. Angret som bare det at vi ikke dro til kaffebrenneriet som var rett over gaten

2  Takk, Vildeh

Reisende som så på Kalas & Canasta, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kalas & Canasta? Del dine erfaringer!