“God mat å service”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. september 2020

Rask å kundevennlig service. God mat satt sammen av skikkelige råvarer. Gode anbefalinger på vin. Heller ikke spesielt dyrt da summen på en 3-retter inkl både øl, ett glass vin til til forretten og en helflaske rødvin ikke oversteg 2400 i sum. Anbefales.

2  Takk, toresuul

Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

For et gjennomført fantastisk sted, som også serverer helt nydelig mat. Fiskesuppen anbefales på det sterkeste, noe av det beste vi har prøvd. Middagsmenyem er spennende, variert og med masse smak. Meget hyggelig personale.

Trondheims beste restaurant!

1  Takk, KalEl2005
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Historisk trebygning i gamle Trondheim, nydelig mat, «hjemmekoselig», hyggelig service, rent, trygt og mulig å fullt mulig å føre en samtale mens man nyter måltidet!

Takk, 443sveina
Anmeldt 13. september 2020

Nostalgi. Nydelig område, historie i veggene. Mat og service var topp. Veldig gode bobler før maten. Vi koste oss.

Takk, hmeidell
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Bestilte fiskesuppe. Det står kremert, men fikk oppvask vann. Er ikke fornøyd og kan ikke anbefale fiskesuppe.

Dato for besøk: august 2020
Takk, 689olel

Reisende som så på Kalas & Canasta, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kalas & Canasta? Del dine erfaringer!