“Deilig mat og service. Absolutt”
Anmeldelse av Kalas & Canasta

Kalas & Canasta
Vurdert som nr. 10 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Deilig mat og service. Absolutt et must for matelsker i Trondheim. Bestill i god tid da e det travelt her!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, egle b

Anmeldt 10. oktober 2020

Bestilte 5 retters. Meget bra mat, og vi fikk tilpasset vin til hver rett selv om det ikke var egen vinpakke på menyen.
MEN et STORT minus. Etter 5 retter - som er restaurantens topptilbud fikk vi ikke nyte en kaffe avec fordi vi kun hadde bordet i 2,5 timer, og ble pent bedt om å gå.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 872_yvindt
Anmeldt 28. september 2020

Rask å kundevennlig service. God mat satt sammen av skikkelige råvarer. Gode anbefalinger på vin. Heller ikke spesielt dyrt da summen på en 3-retter inkl både øl, ett glass vin til til forretten og en helflaske rødvin ikke oversteg 2400 i sum. Anbefales.

Takk, toresuul
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

For et gjennomført fantastisk sted, som også serverer helt nydelig mat. Fiskesuppen anbefales på det sterkeste, noe av det beste vi har prøvd. Middagsmenyem er spennende, variert og med masse smak. Meget hyggelig personale.

Trondheims beste restaurant!

Takk, KalEl2005
Anmeldt 26. september 2020 via mobile enheter

Historisk trebygning i gamle Trondheim, nydelig mat, «hjemmekoselig», hyggelig service, rent, trygt og mulig å fullt mulig å føre en samtale mens man nyter måltidet!

Takk, 443sveina

Reisende som så på Kalas & Canasta, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kalas & Canasta? Del dine erfaringer!