“Koslig sted”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, koselig servitører og god vin.
Liten meny, men valg for både kjøttetere, pescetarianere og vegatarianere

Takk, HugoLloydU
Wibecke L, Markedsføring på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Takk for din positive tilbakemelding! Håper vi ser deg snart igjen.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 10 personer for å feire en bursdag på Kalas. Maten var veldig god og falt definitivt i smak. En av fiskerettene var helt himmelsk og det er definitivt et sted jeg kommer tilbake til. Drikkene og vinen var også veldig god. Servitøren som også var hovmester var ei dyktig og blid kvinne. Det eneste som trekker var hvor lang tid maten tok for å bli klar, men siden vi var der rett etter en lockdown i Trondheim skjønner vi at ikke alt går like raskt som det pleier.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, MasterChef-8993

Tusen takk for din positive tilbakemelding! Så flott at serveringen falt i smak. Velkommen tilbake!

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig sted! Beste måltidet jeg har spist på minst et år! Og vinen vi fikk med var også helt topp Anbefales!

Takk, Dnallom
Wibecke L, Marketing på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Tusen takk for din strålende tilbakemelding! Det setter vi utrolig stor pris på! Håper vi ser deg igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Et sted for en rolig lunsj med meget god mat&drikke. Middelhavsinspirerte retter med norsk «snitt». Koselig bakhage med glasstak og trattoir bord. Meget hyggelig betjening.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 665ketilb
Wibecke L, Markedsføring på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2021

Tusen takk for din flotte tilbakemelding! Håper vi ser deg snart igjen!

Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Vi spiste en krabberett med kål til forrett. Greit smak, men alle var enig om at det manglet en form for sjy for å gjøre retten komplett. Hovedretten med skrei, var dessverre en skuffende opplevelse. De som drakk vin var veldig fornøyd med vinene! Kommer nok ikke tilbake med det første.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, ellislang
Wibecke L, Markedsføring på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. april 2021

Så trist deres opplevelse hos oss ikke sto til forventningene. Vi setter stor pris på tilbakemeldinger av alle slag, slik at vi kan forbedre og utvikle oss. Ta gjerne kontakt, så vi kan vi finne ut hvordan vi kan rette opp det dårlige inntrykket.

Reisende som så på Kalas & Canasta, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kalas & Canasta? Del dine erfaringer!