“Glimrende!”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Lørdagslunsj på Kalas: Dagens Chili con carne smakte svært godt og fiskesuppa var utrolig velsmakende. Hyggelig plassering under glasstaket. Anbefales - mat laget med innlevelse og høy kvalitet!

Takk, Lorentzen
Wibecke L, Marketing på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk for din fine tilbakemelding! Så hyggelig at dere hadde en god opplevelse hos oss! Velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Flott opplevelse - vi hadde 3-retters middag, god kvalitet på både mat og service, strålende fornøyd! Vi satt ute, rolig og fint.

Takk, Helga_Norway

Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det setter vi stor pris på:)

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Dagens fangst var en nydelig sammensetning av smaker som jeg ønsker å oppleve flere ganger.
Dette var ikke bare en middag men en opplevelse.

Takk, 609thomas_
Wibecke L, Markedsføring på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Tusen takk for fine ord! Velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Svært god mat og hyggelig betjening. Koselig og lyst rom. Spennende smaker og kortreist mat. Dette var en svært god opplevelse!

1  Takk, ingridmariev2018

Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Velkommen tilbake!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, koselig servitører og god vin.
Liten meny, men valg for både kjøttetere, pescetarianere og vegatarianere

Takk, HugoLloydU

Takk for din positive tilbakemelding! Håper vi ser deg snart igjen.

Reisende som så på Kalas & Canasta, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kalas & Canasta? Del dine erfaringer!