“Gastronomisk opplevelse”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Veldig god service med hyggelige servitører . Skulle ønske det var litt drinker osv til å fortsette kvelden med.

Takk, Espen H
Wibecke L, Marketing på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Tusen takk for tilbakemeldingen! Veldig hyggelig at maten og servitørene ga dere en positiv opplevelse.

Anmeldt 11. august 2021

Jeg og kona spiste en meget god 3 retters middag. Det var helt alle tiders, kommer helt sikker hit med en gang vi kommer tilbake til Trondheim! Både fisk og kjøtt var nydelig . Servitøren viste kunnskaper, og hun hadde glimt i øyet. Anbefales på det varmeste !!

Takk, Steffen W

Takk for din positive tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på! Hjertelig velkommen tilbake ved neste Trondheims-tur.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, spiste dagens fangst og bringebær sorbet til dessert. Alle i følget var enig om at dette var terningkast seks. Veldig hyggelig betjening

Takk, Anne Marit B
Wibecke L, Marketing på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Så hyggelig å høre! Hjertelig takk for tilbakemeldingen!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Lørdagslunsj på Kalas: Dagens Chili con carne smakte svært godt og fiskesuppa var utrolig velsmakende. Hyggelig plassering under glasstaket. Anbefales - mat laget med innlevelse og høy kvalitet!

Takk, Lorentzen
Wibecke L, Marketing på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk for din fine tilbakemelding! Så hyggelig at dere hadde en god opplevelse hos oss! Velkommen tilbake ved en senere anledning:)

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Flott opplevelse - vi hadde 3-retters middag, god kvalitet på både mat og service, strålende fornøyd! Vi satt ute, rolig og fint.

Takk, Helga_Norway

Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det setter vi stor pris på:)

Reisende som så på Kalas & Canasta, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kalas & Canasta? Del dine erfaringer!