“Kvalitet på høyt nivå ”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Dette er en av de beste restaurant opplevelsene vi har hatt i Norge. Stedet hadde en koselig atmosfære, servicen var enestående og maten var himmelsk god. Vi gikk strålende fornøyde ut herfra etter en nytelsesrik og herlig kveld hos Kalas & Canasta. Terningkast 6.

Dato for besøk: september 2021
Takk, VEBE77
Wibecke L, Marketing på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Dette var utrolig hyggelig! Tusen takk! Det er akkurat slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig og imøtekommen servitør viste oss. til bord o bakgården da det var litt for kjølig til å sitte ute. Vi fikk servert smakfulle retter i lune omgivelser her på Baklandet. Prisnivået var moderat og stedet hadde også en rikholdig vinmeny.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, PST861

Takk for din fine tilbakemelding! Vi er så glade for at mat og service falt i smak. Velkommen tilbake!

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Bestilte kyllingsalaten på lunsjmenyen, fikk en seig hard kylling. Ikke imponert, hadde høye forventninger men de ble ikke møtt

1  Takk, P6463VJellag
Wibecke L, Marketing på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Takk for tilbakemeldingen din. Det var veldig leit at ditt besøk for oss inne innfridde forventningene. Håper vi kan få rette det opp ved en annen anledning.

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Veldig god service med hyggelige servitører . Skulle ønske det var litt drinker osv til å fortsette kvelden med.

Takk, Espen H
Wibecke L, Marketing på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Tusen takk for tilbakemeldingen! Veldig hyggelig at maten og servitørene ga dere en positiv opplevelse.

Anmeldt 11. august 2021

Jeg og kona spiste en meget god 3 retters middag. Det var helt alle tiders, kommer helt sikker hit med en gang vi kommer tilbake til Trondheim! Både fisk og kjøtt var nydelig . Servitøren viste kunnskaper, og hun hadde glimt i øyet. Anbefales på det varmeste !!

Takk, Steffen W

Takk for din positive tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på! Hjertelig velkommen tilbake ved neste Trondheims-tur.

Reisende som så på Kalas & Canasta, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kalas & Canasta? Del dine erfaringer!