“Typisk turiststed med dertil kvalitet….”
Anmeldelse av Kalas & Canasta

Kalas & Canasta
Vurdert som nr. 14 av 297 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Ytrefilet var kald. Brødet var rått i randen og torsken var tørr. Vinen var god. Servitøren var hyggelig, og tilbydde oss kaffe, men vi valgte dessert og kaffe på annet sted

Takk, Ole A L
Wibecke L, Marketing på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2021

Takk for din tilbakemelding! Dette var absolutt ikke bra, og vi tar tilbakemeldingen på største alvor. Slik som dette skal virkelig ikke forekomme hos oss. Vi skal gå igjennom våre rutiner, og lære av våre feil. Selv om mye gikk galt er vi glade for at vinen og servitøren innfridde forventningene. Håper du vil vurdere å gi oss en ny sjanse, tross denne dårlige opplevelsen.

Anmeldt 15. september 2021

Hadde sett fram til en kveld på Kalas & Canaste men ble overraskende skuffet. Er vant med å spise alene og gjerne ved baren. Men baren på Kalas og Canasta er relativ brun og støyende og etter hva jeg liker ikke noe særlig stemning for et godt måltid. Skrål og skrik og fulle folk. Det ble med en rett - Dagens Fangst. Helt OK men kveita var litt tørr men tilbehør helt greit, kanksje litt mye saus som kveita svømte i. Et slikt sted som tydelig på nettsidene viser at de ønsker å være en unikt sted for mat og drikke bør også ha et vist nivå av kompetanse på vin. Jeg ble tilbudt en pinot noir til kveita og fikk en bourdeaux. Ikke så mye pinot noir der. I det hele tatt en skuffende aften. Tror nok ikke jeg kommer tilbake. Er andre spennende steder i Trondheim som kan sitt fag og er et godt sted å ta et godt måltid.

1  Takk, 802mortent

Takk for at du tok deg tid til å skrive en så utfyllende tilbakemelding. Vi jobber hver dag for at alle gjestene våre skal ha en fin opplevelse hos oss, men dessverre skjedde ikke det denne gangen. Vanligvis er baren vår et populært alternativ for å innta måltidet sitt. Vi er lei oss for at det var for mye støy der ved ditt besøk. Vi må også selvsagt beklage at maten og vinen ikke sto til forventningene. Det er absolutt ikke sånn det skal være. Skulle du likevel gi oss en ny sjanse ser vi frem til å rette opp inntrykket ditt!

Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Dette er en av de beste restaurant opplevelsene vi har hatt i Norge. Stedet hadde en koselig atmosfære, servicen var enestående og maten var himmelsk god. Vi gikk strålende fornøyde ut herfra etter en nytelsesrik og herlig kveld hos Kalas & Canasta. Terningkast 6.

Takk, VEBE77
Wibecke L, Marketing på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Dette var utrolig hyggelig! Tusen takk! Det er akkurat slik vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig og imøtekommen servitør viste oss. til bord o bakgården da det var litt for kjølig til å sitte ute. Vi fikk servert smakfulle retter i lune omgivelser her på Baklandet. Prisnivået var moderat og stedet hadde også en rikholdig vinmeny.

1  Takk, PST861

Takk for din fine tilbakemelding! Vi er så glade for at mat og service falt i smak. Velkommen tilbake!

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Bestilte kyllingsalaten på lunsjmenyen, fikk en seig hard kylling. Ikke imponert, hadde høye forventninger men de ble ikke møtt

1  Takk, P6463VJellag
Wibecke L, Marketing på Kalas & Canasta, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2021

Takk for tilbakemeldingen din. Det var veldig leit at ditt besøk for oss inne innfridde forventningene. Håper vi kan få rette det opp ved en annen anledning.

Reisende som så på Kalas & Canasta, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kalas & Canasta? Del dine erfaringer!