“Bursdagsfeiring”
Anmeldelse av Kitchen & Table Trondheim - STENGT

Kitchen & Table Trondheim
Kjøkken: Amerikansk, Norsk, Skandinavisk
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Feiret min 25års dag her, og det var helt fantastisk! Vi spiste en god middag. Kostet ikke så mye heller, så ble overasket! Utrolig fin plass, med en vakker utsikt. Vil også gi full pott med tanke på den gode servicen vi fikk! En flott ung herremann som serverte oss og ønsket at vi fikk en fortreffelig aften. Vil absolutt komme tilbake hit, med venner for en drink, eller middag med familie. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Ju9c0rn

2024 av 37 anmeldelser

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Porsjonene var store ift pris, servitørene hyggelige men både forret og hovedrett var smakløst, forreten var panert torsk som var tørr og smakløs, hovedrett besto av ytrefilet som var seig og smakløs, rødvinsausen var god, men sparsommelig. Vi hadde og to ulike servitører og det var manglende kommunikasjon mellom de. Begge hyggelige, men ble en del misforståelser med bestillingene. Vi ble tilbydd gratis dessert og kaffe som kompensasjon, noe vi takket nei til

1  Takk, 779marthew
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Dro dit for dessert og noen drinker, ble dessverre ikke imponert. Lite oppmerksomme servitører og varme drinker... Lokalet og stemningen var derimot veldig bra, mye potensiale de dessverre ikke bruker.

1  Takk, 916heddav
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Var her på middag med 60 andre ikveld. Maten i seg selv var meget god. Men når det tar 1 time fra avtalt tidspunkt til maten kom på bordet og 1,5 time mellom hovedrett og dessert så blir det litt i seneste laget.

Var vel noe pausedrinker som ble servert i påvente av desserten men her ble også ett bord med 10 personer avglemt.

Har i etterkant fått nyss i at det var flere på samme middag som fant stålstrenger i kjøttet til hovedretten.

Kompensasjonen var i form av en øl eller brus på huset.

Flere var dårlige dagen etter av maten.

Meget hyggelig servitør som tok seg av oss var det, og hovedretten var nydelig for min del. Men skjønner godt at man ikke nyter maten når man finner stålstrenger i kjøttet. Så her bør vel noen rutiner ettergåes?

Men forventer noe bedre gjennomføring ved servering samt at det ikke er objekter i maten som så absolutt ikke skal være der.

Det endte med at mange forlot restauranten før desserten ble servert.

Sånn til informasjon så er det heller ingen som har vært i kontakt med meg i etterkant.

Slik at det er uriktig informasjon fra hotellet. Trekker derfor av ett par stjerner i vurderingen.

1  Takk, NoKeRse
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig flott nyoppusset restaurant! Spennende når favoritt restauranten blir pusset opp men vi ble gledelig overrasket! Fikk en meny som var helt nydelig hvor vi smakte det meste på menyen!!! Soennende desserter med bla jordskokkis ble en flott avslutning!
Og vår fantastiske servitør Aina gjorde kvelden perfekt! Gleder oss til neste besøk! Anbefales virkelig!

2  Takk, Oddrunn

Reisende som så på Kitchen & Table Trondheim, så også på