“Maten er bra, servicen suger”

Kitchen & Table Trondheim
Vurdert som nr. 236 av 284 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Amerikansk, Norsk, Skandinavisk
Anmeldt 10. juli 2020

Når vi bestiller drikke (2 øl), blir vinglassene stående igjen på bordet. Første gang vi opplever at vinglass ikke ryddes bort. Bordet vippe, men servitøren finner en liten treplate til å støtte opp. Vann kommer på bordet, men vi må selv servere. Vi ba om regningen (felles for to personer), men den ble allikevel splittet på hver av oss. Mens vi betaler skal servitøren bare ta bestilling fra et annet bord. Ble vi glemt? Hadde vi bare gått hadde de neppe merket det. Maten? Grei nok, hadde hovedretten vært varm kunne vi gått fra forferdelig til dårlig ....

1  Takk, Erik N

Anmeldt 8. juli 2020

Beliggenheten er nydelig, servicen er vennlig, og maten er helt fantastisk. Litt liten porsjon på hovedretten, men det ble veid opp av en større porsjon på desserten. Mør indrefilet, nydelig creme brulee. Godt utvalg av vin på glass. Servitørene er vennlig. Men husk å bestille bord.

2  Takk, Tormod N
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig lokale og atmosfære, samt utmerket service. Maten ser flott ut, og smakene er over gjennomsnittet gode. Dessverre mister de oss når det meste av maten er lunken, hjorten er overstekt med hint av rosa kun helt inntil beinet, og grønnsakene til kveiten er harde. Selleripuréen som skulle ha fulgt med kveiten blir erstattet av potetpuré som er en betalt siderett. Maten levde dessverre ikke opp til forventningene i forhold til prisen man betaler. Vi fikk 10% avslag på maten da denne ikke stod til forventningene.

1  Takk, stikkam
Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Utrolig treg servering. Kro-aktige hamburgere (i beste fall), og en Cecarsalat som smakte fisk. Alle 5 fikk mageproblemer, og stakkaren med Cecarsalaten var sengeliggende med oppkast dagen etter. Vi slapp riktignok å betale for maten, men vil du holde deg frisk, så styr unna.
Beklager Kitchen&Table, dette går ikke.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, Z8972ADpaulh
Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Fiasko.. Dårlig mat, treg servering, ingenting av menyen tilgjengelig. 2/6 ble matforgiftet. Heldigvis måtte ingen på legevakten. Men konferansen ødelagt

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, KennethHauklien

Reisende som så på Kitchen & Table Trondheim, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kitchen & Table Trondheim? Del dine erfaringer!