“Smakfull kultur for både kropp og sjel. ”

Kitchen & Table Trondheim
Vurdert som nr. 238 av 283 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Amerikansk, Norsk, Skandinavisk
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Vi fant veien ned til Clarion Hotel & Congress Trondheim nede på Brattøra og tok heisen opp til Kitchen & Table i niende etasje. Ble ønsket velkommen av vår svært hyggelige og profesjonelle servitør som bisto oss gjennom hele taffelet.
Vi gikk for dagens treretters meny som besto av: Posjert kveite fra Rørvik med gressløkmajo, Rørosrømme og agurk- og gressløksvinaigrett til forrett, Bressert kalv med løksalat, potetpuré og peppersaus til hovedrett, og Kokospannacotta med bakt, hvit sjokolade og bringebærsorbet til dessert med gode viner til de første rettene, og kaffe og Drambuie til desserten.
Og med en svært hyggelig og tilstedeværende servitør ble dette et meget hyggelig taffel hvor vi også fikk utrolig live musikk på kjøpet ettersom det var Kulturnatt Trondheim. Kommer gjerne tilbake!

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, frodet192

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Svært bra hovedretter, ikke full score på "bar retter". Stort sett veldig hyggelig og god service, dyktige servitører, men ikke alle som er like "på". Fantastisk utsikt! Minus for litt for høy musikk både ute og inne, mer lounge musikk anbefales til lista, litt lavere.

Dato for besøk: september 2020
3  Takk, I8553HHchristianh
Anmeldt 29. juli 2020

lå i 2 dager på dette hotellet som denne resteauranten lå,da vi kom første dagen tok vi heisen opp i 9 etasje for å sjekke ut hotellet,og ble nesten slått i bakken av utsikten og steden,og bestemte oss for at vi ville spise der neste dag,og det var da i gjorde den STORE tabben,vi sjekket ikke tripadvisor som vi alltid bruker,vi tok det rett og slett som en selvfølge at maten var super,med den beliggenheten og det hyggelige rommet,men verken mateneller servicen sto i stil.kelneren forsto ikke norsk,han ryddet ikke av vin glassene,maten vi fikk var nummeret ikke spisende,sendte min mat ut igjen,da det lille kjøttet som var der var RÅTT,jeg ba om medium til well,2 store tomater lå i en suppe bolle sammen med 2 råskiver kjøtt noe som gjorde at det var vanskelig å skjære i suppetallerken,potetene som jeg betalte ekstra for lignet på en ananas stykke og var totalt smakløst,alt ialt både det dyreste og det dårligste jeg har spist på hele min 14 dagers norgesferie,og neste gang skal jeg ikke la meg blende av hverken utsikt eller annet uten å ha lest tripadvisor først,da det viser seg at dette spisestedet kun hadde fått 2,5 av de som hadde spist der før,men ikke umulig at det kan bli dårligere enn det,for det var ikke bare vi som var misfornøyde,men langt flere.

3  Takk, 644anita
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Har vært på flere gode Kitchen&Table restauranter og hadde forventninger.
Med denne beliggenheten og utsikten hadde det blitt en opplevelse om mat og stemning hadde fulgt med. Et meget støyende utdrikningslag brukte det meste av lokalet og fylte det hele med lyd. Det gikk tid før vi fikk bestilt og enda lenger tid før maten kom. Smaken var så som så - egentlig smakløst. Ikke videre innbydende heller og bare lunkent... creme brulee til dessert pleier å være safe - men ikke her, Denne var gammal. Klaget, og servitøren skulle si fra til kokken - satte fra seg de såvidt påbegynte skålene og fortsatte arbeidet.
Da vi omsider fikk lokalt regningen var den på fullt beløp - beklagelsen kunne godt bli ledsaget av fratrekk for gammal dessert. Men vi betalte, uten tips og kommer nok ikke tilbake!

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Roy50srg
Anmeldt 10. juli 2020

Når vi bestiller drikke (2 øl), blir vinglassene stående igjen på bordet. Første gang vi opplever at vinglass ikke ryddes bort. Bordet vippe, men servitøren finner en liten treplate til å støtte opp. Vann kommer på bordet, men vi må selv servere. Vi ba om regningen (felles for to personer), men den ble allikevel splittet på hver av oss. Mens vi betaler skal servitøren bare ta bestilling fra et annet bord. Ble vi glemt? Hadde vi bare gått hadde de neppe merket det. Maten? Grei nok, hadde hovedretten vært varm kunne vi gått fra forferdelig til dårlig ....

1  Takk, Erik N

Reisende som så på Kitchen & Table Trondheim, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Kitchen & Table Trondheim? Del dine erfaringer!