“Fotball og verdens beste øl fra Svalbard Bryggeri!”
Anmeldelse av Cafe Dublin

Cafe Dublin
Vurdert som nr. 97 av 287 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Irsk
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Café Dublin er stedet for elskere av fotball og godt øl. Et glimrende sted for å nyte fotballkamper på storskjerm og verdens beste øl fra verdens nordligste bryggeri på Svalbard hvor hele 16% av vanninnholdet er smeltet brevann fra flere tusen år gamle isbreer! Spitsbergen IPA, Spitsbergen Stout og Spitsbergen Juleøl har de i sortimentet. Fantastisk øl! Anbefales!

Takk, frodet192

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Rett ved kongens torg midt i byen ligger denne koselige og typisk irske puben. Story lokale, irsk folkemusikk fra høyttalerne og godt utvalg av øl. Stapp fullt på lørdag, og jeg var også innom på søndag for en god cafelatte.

Takk, Offisersbladet
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Ok brunt lokale. Den rette irske pubstemningen. Godt vannhull med stort utvalg i øl. Her kan du sitte rolig eller mere i støyen. Bra plass for å se fotball. Hyggelig og serviceminded betjening. Dette er blitt en slags stamping i Trondheim og jeg kommer garantert tilbake hit.

Takk, r0ald0vidi
Anmeldt 22. oktober 2018 via mobile enheter

Var her en lørdagsformiddag for å spise lunsj og få noe å drikke. Maten bestiller man ved baren, og menyen var for såvidt greit variabel. Vi bestilte Dublin tapas, som var helt grei. Men en litt snodig sammensetning på et tapas tallerken.
Bra høy pris for øl, men er et veldig sentralt sted.

Takk, klllk
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Trivelig brunt sted midt i Trondheim. God mat som ble servert veldig raskt etter bestilling. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Shepherds pie kan virkelig anbefales. Rykende varm, godt krydret og friske, crispy grønnsaker

Takk, ElisabethJ534

Reisende som så på Cafe Dublin, så også på

Har du vært i Cafe Dublin? Del dine erfaringer!