“Fotball og verdens beste øl fra Svalbard Bryggeri.”
Anmeldelse av Cafe Dublin

Cafe Dublin
Vurdert som nr. 95 av 284 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Irsk
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Den irske puben Café Dublin ligger på hjørnet av Kongens gate og Prinsens gate sentralt ved torvet i Trondheim. Dit samles vi når vi skal se fotball og heie på vårt kjære Rosenborg. God mat og godt drikke.
Verdens beste øl fra Svalbard Bryggeri - verdens nordligste bryggeri - hvor hele 16% av vanninnholdet er smeltet brevann fra en 2000 år gammel isbre. Rett og slett fantastisk! Anbefales!

1  Takk, frodet192

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig kar fra Irland i baren . Men en en norsk mann lyst hår og skjegg som jobber der !!! Ordentlig ufin for at bord stod for tett nå vi var en gruppe på 6 stykker vi kunne bare gå det var nok av turister sa han ?? Vi satt der som et spørsmålstegn ?? Har vi gjort noe galt ?? Det var flere grupper på seks stykker på flere bord ??? På den puben . Håper ledelsen tar tak u dette !

4  Takk, Denergrei
Anmeldt 4. mai 2020

Ligger veldig bra til midt i byen ved Trondheim Torg. Har n stor ølmeny for alle smaker. Enkel pubmat meny som vi ikke prøvde. Men personalet var veldig hyggelige og ølen god. Fin atmosfære. Anbefales for drikke i godt samvær.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Jon K
Anmeldt 9. august 2019 via mobile enheter

Stedet ligger sentralt plassert i Trondheim sentrum. Enkel mat-servering. Sitteplasser ute og inne. Viser litt fotball på tv. Godt irsk øl.

Dato for besøk: august 2019
Takk, osonder
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Café Dublin er stedet for elskere av fotball og godt øl. Et glimrende sted for å nyte fotballkamper på storskjerm og verdens beste øl fra verdens nordligste bryggeri på Svalbard hvor hele 16% av vanninnholdet er smeltet brevann fra flere tusen år gamle isbreer! Spitsbergen IPA, Spitsbergen Stout og Spitsbergen Juleøl har de i sortimentet. Fantastisk øl! Anbefales!

Takk, frodet192

Reisende som så på Cafe Dublin, så også på

Har du vært i Cafe Dublin? Del dine erfaringer!