TripAdvisor
Trondheim
Publiser
Innboks
Søk

“Utmerket mat og service ”
Anmeldelse av Lille-Skansen

Lille-Skansen
Vurdert som nr. 131 av 331 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat, Grill
Beskrivelse: Lille-Skansen er en restaurant som ligger ned ved båthavna på Skansen i Ila. Her byr vi på god mat i trivelige og uformelle omgivelser. Vår meny ligger på et folkelig nivå samtidig som vi vet å gjøre det beste av sesongens råvarer. Vi har en fantastisk utsikt utover Trondheimsfjorden og inne hos oss kan man følge med både menneskeliv og dyreliv fra restauranten: Se den nye Svingbrua åpne seg opp for båter som skal ut på fjorden, få et glimt av Skansenoteren eller bare hvil blikket på fjorden imens du inntar et godt måltid inne hos oss. I tillegg til å være restaurant brukes Lille-Skansen som selskapslokale og leverer også catering. Vi tar imot alle typer forespørsler om selskap, catering, eventer og andre arrangement.
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted med virkelig maritim atmosfære rundt seg. Ingen restaurant ligger så nær på Trondheimsfjorden, nærmere kommer du ingen andre steder. Ypperlig meny, gode smørbrød og grei betjening løfter stedet til å være et ypperlig spisested. Prisene er greie!
Anbefales!!!

Dato for besøk: september 2019
Takk, travelmann04

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Flott lokalitet. Lett tilgjengelig. Uformell stemning, men høy kvalitet. Spennende (og overkommelig priset) meny. Hyggelig og hardtarbeidende betjening. Fullt av glade mennesker både inne og ute på en solskinnsdag. Er sted som absolutt er verd et besøk for en liten matbit.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 339birgitn
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Herlig sted ved havna. Her får du utmerket servive. Du kan sitte der med fin utsikt over Trondheimsfjorden spise middag eller bare nyte en god kopp kaffe. De serverer også utmerket bacalao . Anbefales.

Dato for besøk: august 2019
Takk, magnarfo
Anmeldt 29. juli 2019

Veldig fornøyd med maten vi spiste i varmen. Fikk et bord med skygge og masse is. Vannet i tappekranen ute var litt varmt, men ellers fornøyd.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Mariann J
Anmeldt 2. mai 2019

Lille Skansen er et sikkerstikk med hensyn til beliggenhet i havnebassenget på Skansen, og med maritim trafikk på alle kanter. Herlig sted med nærhet til fjorden og Munkholmen. Intimt inne og flott uteareal hvor det også serveres. Hyggelig betjening og svært god mat fra en grei meny. God drikke også. Alt fra det enkle til de mer omfattende rettene. Stedet anbefales!!

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, travelmann04

Reisende som så på Lille-Skansen, så også på

Trondheim, Trondheim
Trondheim, Trondheim

Har du vært i Lille-Skansen? Del dine erfaringer!