“Meget bra service!”
Anmeldelse av Lille-Skansen

Lille-Skansen
Vurdert som nr. 125 av 288 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat, Grill
Beskrivelse: Lille-Skansen er en restaurant som ligger ned ved båthavna på Skansen i Ila. Her byr vi på god mat i trivelige og uformelle omgivelser. Vår meny ligger på et folkelig nivå samtidig som vi vet å gjøre det beste av sesongens råvarer. Vi har en fantastisk utsikt utover Trondheimsfjorden og inne hos oss kan man følge med både menneskeliv og dyreliv fra restauranten: Se den nye Svingbrua åpne seg opp for båter som skal ut på fjorden, få et glimt av Skansenoteren eller bare hvil blikket på fjorden imens du inntar et godt måltid inne hos oss. I tillegg til å være restaurant brukes Lille-Skansen som selskapslokale og leverer også catering. Vi tar imot alle typer forespørsler om selskap, catering, eventer og andre arrangement.
Anmeldt 31. juli 2020

Etter en kajakktur langs Nidelva falt det veldig i smak med en 3-retters her! Utrolig bra service, hyggelig betjening, maten kom overraskende fort og et stort pluss med fin utsikt! Veldig fornøyd med besøket.

Takk, 292cecilies

Anmeldt 31. mai 2020 via mobile enheter

Rekesmørbrød og karamell pudding:)
Fantatisk god mat:) rekesmørbrød er det beste i byen og karamell puddingen var utrolig god med ferske bær:)

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 158anjap
Anmeldt 20. oktober 2019

Etter en herlig sykkeltur i marka tenkte vi å stikke innom for en kjapp kaffe og litt vaffel. I tillegg til en veldige lite hyggelig dame bak kassa måtte vi vente 40min på en plate vaffel!! Helt på tryne! Ingen beklagelse når man påpeker den lange ventetiden heller.

Dato for besøk: oktober 2019
2  Takk, Beate H
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Hyggelig sted med virkelig maritim atmosfære rundt seg. Ingen restaurant ligger så nær på Trondheimsfjorden, nærmere kommer du ingen andre steder. Ypperlig meny, gode smørbrød og grei betjening løfter stedet til å være et ypperlig spisested. Prisene er greie!
Anbefales!!!

Dato for besøk: september 2019
Takk, travelmann3
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Flott lokalitet. Lett tilgjengelig. Uformell stemning, men høy kvalitet. Spennende (og overkommelig priset) meny. Hyggelig og hardtarbeidende betjening. Fullt av glade mennesker både inne og ute på en solskinnsdag. Er sted som absolutt er verd et besøk for en liten matbit.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 339birgitn

Reisende som så på Lille-Skansen, så også på

Har du vært i Lille-Skansen? Del dine erfaringer!