“Gå et annet sted”
Anmeldelse av Lille-Skansen

Lille-Skansen
Vurdert som nr. 111 av 296 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Sjømat, Grill
Beskrivelse: Lille-Skansen er en restaurant som ligger ned ved båthavna på Skansen i Ila. Her byr vi på god mat i trivelige og uformelle omgivelser. Vår meny ligger på et folkelig nivå samtidig som vi vet å gjøre det beste av sesongens råvarer. Vi har en fantastisk utsikt utover Trondheimsfjorden og inne hos oss kan man følge med både menneskeliv og dyreliv fra restauranten: Se den nye Svingbrua åpne seg opp for båter som skal ut på fjorden, få et glimt av Skansenoteren eller bare hvil blikket på fjorden imens du inntar et godt måltid inne hos oss. I tillegg til å være restaurant brukes Lille-Skansen som selskapslokale og leverer også catering. Vi tar imot alle typer forespørsler om selskap, catering, eventer og andre arrangement.
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom hit for å nyte mat og utsikt mot Munkholmen.
Det står at man skal vente på servitør. Men vi ventet og ventet og til slutt måtte vi hente en servitør som hadde røykepause, først da fikk vi bord.
Det var tre servitører til sammen ved bordet vårt. To var sure og ufine, hun yngste av de tre var veldig hyggelig.
Vi bestilte mat og det tok ,igjen, lang tid før vi fikk det. Noen bestilte hamburger med ovnsbakte poteter, og noen bacalao med brød til. Hamburgeren var god, men de ovnsbakte potetene som det sto fulgte med, var på grensen til latterlig. To små poteter lå på tallerken. (Se bilde) Bacalaoen var også god, men brødet som fulgte med kom da maten nesten var spist opp.
Da vi skulle gå og ba om regningen, gikk det igjen lang tid. Vi måtte spørre to ganger om å få betale.
Anbefaler dere å gå et annet sted.

1  Takk, Eva C

Anmeldt 3. juli 2021

Vi var 3 par på en middels varm sommerdag og det var ikke fullt. Måtte inn i restauranten for å få bestille drikke. Ingen ryddet bordet etter endt bespisning. Hadde det vært fullt kan man ha forståelse men det var ikke tilfelle

Takk, Anita2968
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

På årets varmeste dag. Med en pandemi i ryggen og dertil behov for inntjening.

Så velger restaurant å ikke ta i mot flere gjester.

Takk, Mr_Correct
Anmeldt 24. oktober 2020

Vi bestilte dagens tre-retters meny. Forrett var Skagenrøre på ristet brød, hovedrett var stekt lysing med ovnsstekte poteter, syltet fenikkel og sellerirotkrem, og til dessert fikk vi sjokoladefudge, karamellpopkorn og sorbet. Nydelig mat samt oppmerksom og hyggelig servitør.

Prisene er innafor så Lille Skansen får topp score fra oss! Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Kjetil_Pettersson
Anmeldt 23. august 2020

Flott varm høstkveld i lag med hyggelige folk gikk turen hit ned til sjøen. Trivelig hovmester, rask og effektiv med rettferdig orden på organisering av køen. Godtok ikke bestikkelser!! Flott og ryddig koronaorganiserte bord. Vi hygget oss med Blå Burger, Skansen toast og Skansen burger med dertil god drikke. Spesielt falt vi for husets ingfærvariant uten alkohol for oss kjørende! Smakfull.
Kommer gjerne tilbake, litt avhengige av været!!!

Dato for besøk: august 2020
3  Takk, travelmann3

Reisende som så på Lille-Skansen, så også på

Trondheim, Trondheim

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Lille-Skansen? Del dine erfaringer!