Sup var overraskende enkelt og veldig gøy!

Så fantastisk gøy med SUP! Jeg har aldri prøvd det før og ble fint guidet til hvordan jeg skulle... les mer

Anmeldt 2 uker siden
381marthes
Trondheim, Norge
Artig og opplevelsesrikt

En veldig fin opplevelse som gir et nytt syn på byen sett fra Nidelva. Du får god informasjon før... les mer

Anmeldt 3. juni 2021
405elins

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Trondheim
Slegding og trikketur
2 anmeldelser
Alternativ Trondheim
53 anmeldelser
Trondheim bytur
14 anmeldelser
Anmeldt 30. juni 2019

Kjempefin tur i gruppe uten guide nedover elva. Vi fikk opplæring og hjelp, og ble tatt i mot sikkert nede i byen igjen etter 1,5 time i nydelige omgivelser. Elva og strømmen gjør kajakkturen fin for nybegynnere.

Dato for opplevelse: juni 2019
Takk, Hanne Ø
Anmeldt 2. april 2019

Du får se byen fra en helt annen vinkel. Turen er avslappende, elva er rolig og man ser mange flotte severdigheter underveis. Kjempebra konsept!

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Kristina I
Trondheimkajakk, Manager på Trondheim Kayakk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. april 2019

Takk for tilbakemelding! og velkommen tilbake!

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Kan anbefale padleturen ned Nidelva. Ingen utfordrende padleopplevelse eller stor naturopplevelse, men en flott og trygg måte å se Trondheim fra en annen side. Stødige kajakker og hyggelig utleier.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, NPBerg
Trondheimkajakk, Manager på Trondheim Kayakk, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Tusen takk at du har vart på tur med oss!

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Super kajakktur ned Nidelva. Anbefales, en fantastisk natur-og byopplevelse. Hyggelige folk, ukomplisert og enn enkelt til og med for meg uten noe erfaring.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Heidrun R

Tusen takk Heidrun for en hyggelig tilbakemelding =)
Sees på neste tur!

Anmeldt 10. august 2017 via mobile enheter

Kjempefin tur ned Nidelven fra Tempe til Skansen. Får sett Trondheim by fra ett helt annet perspektiv. Stødige dobbeltkajakker og utlån av redningsvester. Anbefales!

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Karianne A