“Skuffende mat”
Anmeldelse av Una pizzeria e bar

Una pizzeria e bar
Vurdert som nr. 7 av 331 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Beskrivelse: Una pizzeria e bar er en restaurant som serverer ekte italiensk pizza og andre italienske retter. Her får du god mat som er laget med kjærlighet og de beste råvarene.
Anmeldt 8. september 2019

Una var full av gjester da vi (12 gjester) ankom, de fleste studenter. En hyggelig servitør betjente oss på engelsk.
Jeg valtge Linguine som dessverre var tørr og smakløs. Dene ene lille kveitebiten var innskrumpet og tørr og tomatsausen, som sikkkert var hermetisk, ikke flytende, men nærmest som små klatter rundt omkring. Noen få hjerteskjell og bittesmå blåskjell fantes også.
De andre valgte stor sett forskjellige pizzavarianter og var passe mellomfornøyd til fornøyd.
Så e lite hjertesukk fra en ikkeitaliensk gjest: Hvorfor må det stå f.eks PESCE E CARNE i menyen når man ener Fisk og Kjøtt? De fleste gjestene er jo nordmenn!

Dato for besøk: august 2019
Takk, lillelordM
Sara S, Booking og administrasjon på Una pizzeria e bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Dette var beklagelig, og vi ønsker gjerne å høre mer om hva som gikk galt. Vi setter stor pris på om du vil sende oss en mail om dette, slik at vi får sjansen til å følge opp videre. I så fall kan du sende mailen til post@unapizzeria.no.

Anmeldt 4. september 2019

Dette er en pizzarestaurant, så her spiser du pizza! Det finnes andre ting på menyen men vi spiste pizza, og denne var kjemepgod. Tynn og sprø og med olje på toppen. Stdet anbefales.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, John_Moen
Elinor I, annet på Una pizzeria e bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2019

Takk for fin anmeldelse. Velkommen tilbake!

Anmeldt 3. september 2019

Hadde med viktige kontakter i jobbsammenheng. Ypperlig service fra glade, kjappe, forklarende og morsomme servitører. Deilig mat, Et koselig sted som er tro mot sitt eget konsept. Smakfullt.
En herlig opplevelse i sensommersol. Restauranten ligger i en "kjeller" men det føles koselig, lyst og samtidlig er det en spennende yrende stemning. Uteservering.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Elin K

Takk for flott anmeldelse. Velkommen tilbake!

Anmeldt 2. september 2019

Una serverer meget god mat. De er spesialist og utmerker seg på sine pizzaer. Der er de helt enkelt best!! Hyggelig betjening og god atmosfære. Lurt å bestille bord! Blir fort fult.

Dato for besøk: september 2019
Takk, bresol
Elinor I, annet på Una pizzeria e bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Takk for flott anmeldelse. Velkommen tilbake!

Anmeldt 28. august 2019 via mobile enheter

Vil du ha en god pizza med en god drink eller en øl er dette plassen for det
Familie, date eller venner for å kose seg i en italiensk atmosfære ❤️

Dato for besøk: august 2019
Takk, larac985
Elinor I, annet på Una pizzeria e bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2019

Takk for flott anmeldelse :) Velkommen tilbake!

Reisende som så på Una pizzeria e bar, så også på

Trondheim, Trondheim

Har du vært i Una pizzeria e bar? Del dine erfaringer!