“DET var god pasta!”
Anmeldelse av Una pizzeria e bar

Una pizzeria e bar
Vurdert som nr. 11 av 284 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Una pizzeria e bar er en restaurant som serverer ekte italiensk pizza og andre italienske retter. Her får du god mat som er laget med kjærlighet og de beste råvarene.
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Det ble en veldig god opplevelse på denne restauranten! Madammen bestilte pizza, mens undertegnede bestilte pasta, nærmere bestemt "Cappellacci".

Ved første øyekast så ikke pastaen ut som noe spesielt.. men så begynte man å smake. Rett og slett et nydelig stykke måltid. Den retten anbefales sterkt!

Med hyggelig personale og god atmosfære kan jeg trygt anbefale er besøk der.

1  Takk, olsmar84

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Ingen ting å utsette på dette besøket. Betjeningen gjorde alt de kunne for at vi skulle ha en fin middag. Aldri dumt med et glimt i øyet. Veldig god pizza, og godt tilpasset barnefamilier. Alle retter kan serveres som barnemeny - veldig bra.

Takk, andreashU2780VO
Anmeldt 6. juli 2020

En middag med famili + en italiener. Spennende å se på reaksjonene derfra :-) Det jobber åpenbart italienere der også så det er veldig autentisk. Stor pizzaovn, gassfyrt så det ut som. Pizzaer var kjempegode (Crudo/Diavolata). Godkjent av italieneren. Skal vel si at kanskje skortet det litt på oppmersomheten etterhvert men vi gikk derfar mette og fornøyde

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, RexRodney
Anmeldt 5. juli 2020

Flotte omgivelser- rustikt, moderne og hyggelig- oser italiensk stemning! Nydelig mat og drikke. God service

Takk, elisabethpD6866XE
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Innom her for en kjapp lunch og etterfylling av væsketap ....:-) Hyggelige og raske servitører... og en aldeles nydelig pizza Dette er en sikker vinner for meg når det gjelder pizza ihvertfall .... nydelig Italiensk porsjonspizza med de rette ingrediensene. Anbefales

2  Takk, trond116

Reisende som så på Una pizzeria e bar, så også på

Har du vært i Una pizzeria e bar? Del dine erfaringer!