“Service var svært bra. Vi”
Anmeldelse av Una pizzeria e bar

Una pizzeria e bar
Vurdert som nr. 11 av 284 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Una pizzeria e bar er en restaurant som serverer ekte italiensk pizza og andre italienske retter. Her får du god mat som er laget med kjærlighet og de beste råvarene.
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Service var svært bra. Vi hadde booket bord i forkant og ble vist til bordet vårt med en gang. Maten kom fort og var veldig god. Anbefales

Takk, Vegar H

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Bordbestilling var enkel å gjøre på nett. Travelt sted men de har mange på jobb og da går det unna. Hyggelig personale og god mat, rikelige porsjoner. Vi spiste både pizza (nydelig glutenfri), skalldyr-pasta, biff og kylling. Alt smakte godt

1  Takk, annebergeb
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Maten var god, men får ikke helt toppscore. Stedet er koselig og med god plass. Vi prøvde både forrett og hovedrett. Carpaccioen var litt smakløs, kjøttet var dynket med noe som overtok hele smaken. Prøvde både pasta og pizza til hovedrett og begge var veldig bra! Både rød og hvit pizza kan bestilles! Man kan trygt ta med barn, alt på menyen kan serveres i halv porsjon og de blir garantert mette! Ved drikkeservering ble en drikke glemt bort, vi måtte etterlyse denne.

Takk, Kjerstisch
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte Una i går kveld. Lurt å forhåndsbestille bord. Koselig plass og veldig hyggelig betjening. Vi var 5 personer fra 19 til 80 år og alle var veldig fornøyd med maten. Anbefales

Takk, heidib938
Anmeldt 18. juli 2020

Dukket opp uten bordbestilling, men ble møtt på en fin måte og fikk hurtig bord til tross for høyt tempo i restauranten. Meget flinke og hyggelige servitører og rask levering av maten. Pizzaen var meget god! Absolutt verdt et besøk!

Takk, 695marteh

Reisende som så på Una pizzeria e bar, så også på

Har du vært i Una pizzeria e bar? Del dine erfaringer!