“Hyggelig personell og god mat.”
Anmeldelse av Una pizzeria e bar

Una pizzeria e bar
Vurdert som nr. 11 av 284 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Una pizzeria e bar er en restaurant som serverer ekte italiensk pizza og andre italienske retter. Her får du god mat som er laget med kjærlighet og de beste råvarene.
Anmeldt 29. juli 2020

God køordning. Hyggelig og rask service. God pizza og spaghetti bolognese. Svært sentral og trivelig lokale.

Takk, Happiness820067

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

God mat, vin og drinker. Fullt hus og det ble litt venting, men vi forsto til slutt at bestillingen vår var glemt. Det ordnet seg og maten var veldig god når den først kom.

2  Takk, RoesslandL
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et par og fikk grei mottagelse. Bestilte forrett og Pizza, men ingenting skjedde. Purret og da kom de med Pizza. Ba om forretten og den kom etter en stund, men ingen forklaring. Maten var bra, men for svak oppfølging fra et ellers hyggelig personale.

Takk, RosslandR
Anmeldt 26. juli 2020

Fantastisk god pizza, og veldig fornøyd med drinkene. Hyggelige ansatte og koselig atmosfære. Vi fikk maten etter kort tid, selv om det var en del gjester. Nydelig dessert.

1  Takk, katta116
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Bra sted. Hyggelig område. Har veldig god pizza og hyggelig betjening. God GT. Vi var heldige og fikk «siste» bord for 6 personer

1  Takk, 692sveins

Reisende som så på Una pizzeria e bar, så også på

Har du vært i Una pizzeria e bar? Del dine erfaringer!