“Nydelig mat og stemning”
Anmeldelse av Una pizzeria e bar

Una pizzeria e bar
Vurdert som nr. 11 av 283 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Una pizzeria e bar er en restaurant som serverer ekte italiensk pizza og andre italienske retter. Her får du god mat som er laget med kjærlighet og de beste råvarene.
Anmeldt 5. august 2020

Flott resturant med nydelig mat, god service og fin atmosfære. Veldig god både pasta og risotto. Fantastisk sitronkake til dessert. Reiser gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: august 2020
Takk, SunnmorskMatturist
Explore47291752105, Annet på Una pizzeria e bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2020

Anmeldt 3. august 2020

Tok lang tid før vi fikk bestille, dårlig stekt mat, svidd mat og har funnet hår og sopp i maten. Eneste som gjør at de får 2 stjerner er at maten kom rakst

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, noas985

Takk for anmeldelsen. Dette var beklagelig, og vi ønsker gjerne å høre mer om ditt besøk hos oss. Vi setter stor pris på om du vil sende oss en mail om dette, slik at vi får sjansen til å følge opp videre. I så fall kan du sende mailen til post@unasolsiden.no .

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Byens beste pizza, anbefaler varmt parmapizzaen deres. Hyggelig og behjelpelig betjening og koselig stemning inne i lokalet.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, snipa

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Utmerket. Super pizza og beste entrecote jeg har smakt. Veldig bra service, vi kommer kanskje tilbake i morgen:)

Takk, dratsva

Anmeldt 29. juli 2020

God køordning. Hyggelig og rask service. God pizza og spaghetti bolognese. Svært sentral og trivelig lokale.

Takk, Happiness820067

Reisende som så på Una pizzeria e bar, så også på

Har du vært i Una pizzeria e bar? Del dine erfaringer!