“Hjemmelaget pasta og gode smaker”
Anmeldelse av Una pizzeria e bar

Una pizzeria e bar
Vurdert som nr. 15 av 296 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Una pizzeria e bar er en restaurant som serverer ekte italiensk pizza og andre italienske retter. Her får du god mat som er laget med kjærlighet og de beste råvarene.
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fersk hjemmelaget pasta. Al dente. Gode smaker og gode posjoner. Perfekt for lunsj. Anbefales Her kommer vi gjerne tilbake!

Takk, Keichiw

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Una pizzeria på torget har fantastisk service, nydelig pizza, oliven og aioli, god drikke. Veldig koselig spisested. Anbefales!

Takk, toro2015
Anmeldt 22. juli 2021

Vi besøkte Una to ganger i løpet av vårt opphold i Trondheim og var godt fornøyde etter begge besøk. Forsøkte både pizza og pastaretter - nydelig! Betjeningen var veldig hyggelige og hjelpsomme. Kommer gjerne tilbake hit.

Takk, Tone S
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi spise en veldig god pizza. Betjeningen var veldig hyggelige og hjelpsomme. Vi følte oss veldig velkomneAnbefales på det sterkeste

Takk, ronnys590
Anmeldt 10. juli 2021

Fantastisk god mat og stemning.
Føltes ut som vi var kommet til Italia.
Kjempe god service og mat som falt i smak for hele familien.

Takk, 504cathrineo

Reisende som så på Una pizzeria e bar, så også på

Har du vært i Una pizzeria e bar? Del dine erfaringer!