“Likte det veldig godt der😊”
Anmeldelse av Una pizzeria e bar

Una pizzeria e bar
Vurdert som nr. 16 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Una pizzeria e bar er en restaurant som serverer ekte italiensk pizza og andre italienske retter. Her får du god mat som er laget med kjærlighet og de beste råvarene.
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Maten og servicen var veldig god. Det tok ikke lang tid før maten var ferdig og alle som jobbet der var veldig snille. Jeg vil anbefale dette stedet til familier med barn.

Takk, Eva F

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hva kan jeg si... er du glad i Italiensk smakfull pizza ... ja da går du hit !! Nydelig pizza, hyggelig betjening, perfekt beliggenhet ! Et sikkert valg for nydelig Italiensk pizza !!

1  Takk, trond116
Anmeldt 23. juli 2021

Hadde kanskje for høye forventninger gitt ratingen, men ble litt skuffet når det kom til maten. Trivelig betjening og rask levering.

Takk, Idaglib
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Koselig og kul plass. Vi hadde to kjempe gode pizza’er, både glutenfri og vanlig. Alle pizzaene kan lages glutenfrie. Anbefales!

Takk, Lotta91
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fersk hjemmelaget pasta. Al dente. Gode smaker og gode posjoner. Perfekt for lunsj. Anbefales Her kommer vi gjerne tilbake!

Takk, Keichiw

Reisende som så på Una pizzeria e bar, så også på

Har du vært i Una pizzeria e bar? Del dine erfaringer!