“Smakløs og tørr pasta”
Anmeldelse av Una pizzeria e bar

Una pizzeria e bar
Vurdert som nr. 15 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Una pizzeria e bar er en restaurant som serverer ekte italiensk pizza og andre italienske retter. Her får du god mat som er laget med kjærlighet og de beste råvarene.
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte to typer pasta, tagliolini og cappellacci. Ble ikke servært vin til maten som bestilt, måtte vente 5 minutt på denne. Ba også om å få pepper på pastaen, denne ventet vi også i minst 5 minutter på. Brød som ble servert til var seigt, men ok på smak.
Tagliolini - smakløst og kjedlig, men ok.
Cappellacci - tørt, smakløst og ikke godt. Osten i pastaen smakte som tørr cottage cheese.
Verste av alt var at vi aldri ble spurt om hva vi synes om maten, tallerkenene ble bare fraktet bort.

Takk, Henrik S

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

God mat men der stopper det.... dårlig service. Bestilling på drikke kom ikke... men når betalig skulle skje var drikken på regning. Jeg påpekte høflig at jeg ikke hadde fått drikken... fikk da beskjed om at jeg ikkje måtte være sint. Hun kunne jo bare slette den fra regningen.... JA SELVSAGT skulle hun slette den.... så da blir det ikke Uma på solsiden flere ganger...
Første gang jeg lager en anmeldelse på slikt men jeg ble utrolig provosert av uhøflige servitører da jeg selv har vært servitør !

1  Takk, 305kristianh
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Maten og servicen var veldig god. Det tok ikke lang tid før maten var ferdig og alle som jobbet der var veldig snille. Jeg vil anbefale dette stedet til familier med barn.

Takk, Eva F
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hva kan jeg si... er du glad i Italiensk smakfull pizza ... ja da går du hit !! Nydelig pizza, hyggelig betjening, perfekt beliggenhet ! Et sikkert valg for nydelig Italiensk pizza !!

1  Takk, trond116
Anmeldt 23. juli 2021

Hadde kanskje for høye forventninger gitt ratingen, men ble litt skuffet når det kom til maten. Trivelig betjening og rask levering.

Takk, Idaglib

Reisende som så på Una pizzeria e bar, så også på

Har du vært i Una pizzeria e bar? Del dine erfaringer!