“Sentralt plassert”
Anmeldelse av Una pizzeria e bar

Una pizzeria e bar
Vurdert som nr. 16 av 295 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Una pizzeria e bar er en restaurant som serverer ekte italiensk pizza og andre italienske retter. Her får du god mat som er laget med kjærlighet og de beste råvarene.
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Sentral plassering.
Folk satt alt for tett inne i lokalet i disse pandemi tider. Han som serverte oss kunne ikke norsk. Uakseptabelt. Pizzaen var ok men ble seig da den ble kaldere. Stive priser for så små pizza.

Takk, Ole_J2101

Anmeldt 12. august 2021

15 personer med et aldersspenn fra 7 år til 77 år, var skjønt enige om at dette ble et kjempekoselig og godt måltid for alle,- ikke minst på grunn av hun som oppvartet oss og var allestedsnærværende for oss. Takk!

Takk, sidselp2021
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

En av de beste pizzaene jeg har spist i Trondheim. Sprø bunn, deilig tomatsaus og smaksfull topping. Samboeren bestilte pasta bolognese, en rett som også var veldig god (kunne gjerne vært bittelitt større porsjon). De ansatte var imøtekommende og blide, og hele opplevelsen var virkelig god. Hit kommer vi tilbake!

Takk, Advisingleah
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte to typer pasta, tagliolini og cappellacci. Ble ikke servært vin til maten som bestilt, måtte vente 5 minutt på denne. Ba også om å få pepper på pastaen, denne ventet vi også i minst 5 minutter på. Brød som ble servert til var seigt, men ok på smak.
Tagliolini - smakløst og kjedlig, men ok.
Cappellacci - tørt, smakløst og ikke godt. Osten i pastaen smakte som tørr cottage cheese.
Verste av alt var at vi aldri ble spurt om hva vi synes om maten, tallerkenene ble bare fraktet bort.

Takk, Henrik S
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

God mat men der stopper det.... dårlig service. Bestilling på drikke kom ikke... men når betalig skulle skje var drikken på regning. Jeg påpekte høflig at jeg ikke hadde fått drikken... fikk da beskjed om at jeg ikkje måtte være sint. Hun kunne jo bare slette den fra regningen.... JA SELVSAGT skulle hun slette den.... så da blir det ikke Uma på solsiden flere ganger...
Første gang jeg lager en anmeldelse på slikt men jeg ble utrolig provosert av uhøflige servitører da jeg selv har vært servitør !

1  Takk, 305kristianh

Reisende som så på Una pizzeria e bar, så også på

Har du vært i Una pizzeria e bar? Del dine erfaringer!