“Elendig entrecote”
Anmeldelse av Una pizzeria e bar

Una pizzeria e bar
Vurdert som nr. 16 av 298 Restauranter i Trondheim
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Una pizzeria e bar er en restaurant som serverer ekte italiensk pizza og andre italienske retter. Her får du god mat som er laget med kjærlighet og de beste råvarene.
Anmeldt 14. september 2021

Vi var en relativt stor gruppe, så ting tok tid. Det er forsåvidt greit, selv om maten var forhåndsbestilt. Min entrecote var en skuffelse, for det meste sener slingser og fett. Noen fikk også et fint kjøttstykke. Dette skulle kokken greid å kvalitetssikre. Kelner reagerte ikke på at min "tomme" talerken så ut som en haug slakteavfall.

Dato for besøk: september 2021
Takk, andersih

Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Vi var tre som alle spiste pizza. Hadde bare oliven som side. Gode pizza, som oppleves som genuint italienske, men de var litt små.
Lokalet var greit, men akustikken i restauranten var dårlig.

1  Takk, 944vidars
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte forrett som kom med en gang, og pizzaen fikk vi etter 15 minutter, god mat, dessert og vin. Veldig hyggelig og imøtekommende servitører! Også villig fint lokale med grei bakgrunnsmusikk og passelig lydnivå

Takk, Andrea F
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Sentral plassering.
Folk satt alt for tett inne i lokalet i disse pandemi tider. Han som serverte oss kunne ikke norsk. Uakseptabelt. Pizzaen var ok men ble seig da den ble kaldere. Stive priser for så små pizza.

Takk, Ole_J2101
Anmeldt 12. august 2021

15 personer med et aldersspenn fra 7 år til 77 år, var skjønt enige om at dette ble et kjempekoselig og godt måltid for alle,- ikke minst på grunn av hun som oppvartet oss og var allestedsnærværende for oss. Takk!

Takk, sidselp2021

Reisende som så på Una pizzeria e bar, så også på

Har du vært i Una pizzeria e bar? Del dine erfaringer!