Travelocity
Trip.com
Orbitz.com
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Scandic Lerkendal er et relativt nytt og moderne hotell. Innbydende innsjekkings område og imøtekommende personell. Rommet var spartansk innredet og i minste laget. Hadde ekstra seng og den kollapset ila natten . Frokosten var prima, manglet ikke noe. Elektronisk utsjekk er fint!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, jarled2013
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Var her i forbindelse med jobb. Hotellet var helt fullt, dette merket vi lite til da betjeningen løste alt på en god måte med tanke på mange som skulle ha frokost og lunsj samtidig. Lunsj og frokost var virkelig til å anbefale, og veldig god møtemat. Opplevde rommene som fine og romslige, og veldig hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, andreahD6050CI
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Har bodd her ofte i forbindelse med jobb
Er bra hotell, personalet er imøtekomme og hyggelige. Ekstra hyggelige de man treffer ved frokosten
Grei størrelse på rommene
Supert utvalg på frokosten, ingenting å klage på her.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, SiljeMH
Anmeldt 24. oktober 2018

En helt greit overnatting på familierom. Rommet var litt lite, men greit for en famile på fire. Fin frokost, men veldig mye folk. Lange køer ved heisene og vanskelig å finne parkering. Antar at dette har sammenheng med at Rosenborg spilte hjemmekamp denne kvelden.

Hotellet er såpass stort at det blir litt upersonlig.

God beliggenhet. Ca 15 minutter å spasere inn til Nidarosdomen og sentrum. Veldig enkelt å finne når man kommer kjørende inn mot Trondheim.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, mornyh
Merete I, General Manager på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei Morten N
Takk for din tilbakemelding. Jeg håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Mvh Merete Imbsen, General Manager

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Flott hotell, fin utsikt, hyggelig betjening. Fikk rom i 7etg, noe stiv pris i bistro på hotellet. Mangler nærhet til sentrums nær aktivitet. Dyr parkering.
Super frokost med mye pålegg og godt brød...

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene