Agoda.com
Anmeldt 12. november 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 12. november 2018

Prøvde for første gang Scandic Lerkendal som Trondheimshotell. En absolutt positiv erfaring. Et flott hotell med super frokost og god middag i bistroen på kvelden. Og gode parkeringsmuligheter med gratis parkering i helga max 500 m unna hotellet.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Escape20452009774
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Jeg var her med håndballag ++ en natt og var fornøyde. Sengene er fine, tvene og heisene er såvidt brukbare (eneste å trekke ned på), men rommene med bad er veldig bra. Kjapt og lett internett. God, hyggelig og imøtekommende service. Vi fikk lånt et konferanserom til videomøte uten problem. Frokosten var også god. Lite å trekke ned på, men ikke det lille ekstra som 5ern krever. Bra hotell!

1  Takk, PeterToyomasu
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Scandic Lerkendal er et relativt nytt og moderne hotell. Innbydende innsjekkings område og imøtekommende personell. Rommet var spartansk innredet og i minste laget. Hadde ekstra seng og den kollapset ila natten . Frokosten var prima, manglet ikke noe. Elektronisk utsjekk er fint!

Takk, jarled2013
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Var her i forbindelse med jobb. Hotellet var helt fullt, dette merket vi lite til da betjeningen løste alt på en god måte med tanke på mange som skulle ha frokost og lunsj samtidig. Lunsj og frokost var virkelig til å anbefale, og veldig god møtemat. Opplevde rommene som fine og romslige, og veldig hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, andreahD6050CI