Booking.comUSD 151
TripadvisorUSD 151
CheapTicketsUSD 151
Orbitz.comUSD 151
Anmeldt 19. november 2018

Alt for lytt fra rom til gang.Urent på badet.Fikk nøkkel som ikke passet inn til rom.Bestilte mat og måtte be om kniv og gaffel, men ellers var frokosten bra. Kommer nok til å bo på Scandic Nidelven neste gang mvh Morten

Takk, Relax64287240221
Anmeldt 17. november 2018

Overnattet der i forbindelse med fotball tur til Trondheim og Lerkendal. Ypperlig hotell, fine rom, god seng og fantastisk service. Det må være en av de beste frokoster jeg har hatt på et hotell. Det eneste lille minus jeg har, var at det var noe problem med TV og fjernkontroll, noe som tydelig var et kjent problem, for da jeg begynte å spørre om dette i resepsjonen fikk jeg omtrent løsningen på problemet før jeg var ferdig med spørsmålet.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, SurreHue73
Anmeldt 12. november 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldt 12. november 2018

Prøvde for første gang Scandic Lerkendal som Trondheimshotell. En absolutt positiv erfaring. Et flott hotell med super frokost og god middag i bistroen på kvelden. Og gode parkeringsmuligheter med gratis parkering i helga max 500 m unna hotellet.

Takk, Escape20452009774
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Jeg var her med håndballag ++ en natt og var fornøyde. Sengene er fine, tvene og heisene er såvidt brukbare (eneste å trekke ned på), men rommene med bad er veldig bra. Kjapt og lett internett. God, hyggelig og imøtekommende service. Vi fikk lånt et konferanserom til videomøte uten problem. Frokosten var også god. Lite å trekke ned på, men ikke det lille ekstra som 5ern krever. Bra hotell!

1  Takk, PeterToyomasu