Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 163
Anmeldt 4. januar 2019

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Merete I, General Manager på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Anmeldt 31. desember 2018

Sitter her på rommet nå å tenker over min opplevelse av Lerkendal hotell som vi skal være på i to og en halv dag og to netter, vi gledet oss da dette betyr noe spesielt for oss, og spanderer på på litt ekstra!

Dere starter med å skrive på nettsiden deres:

EN BEDRE OPPLEVELSE

Hos Scandic handler den gode hotellopplevelsen helt enkelt om å gi deg bedre service, bedre søvn og en bedre start på dagen, så du får lyst til og komme tilbake til oss.

Hva er egentlig et hotell for deg? En møteplass der man treffer nye mennesker, tar viktige beslutninger og legger store planer? Eller et sted der minnerike øyeblikk skapes sammen med familien, venner, idrettslaget eller kjæresten? For oss er det alt dette – og litt til.

Så jeg skriver til dere:

Reiste hit på grunn av Juleblues'n og valgte Lerkendal hotell da arrangementet skal være her, så jeg tenkte da at dere "sattset" litt rundt dette arrangementet, litt piano/live musikk oppe i Skybaren for eksempel!

Regner med at det er fler som bruker hotellet til overnatting i forbindelse med Julebluesen. Det burde også vært pakkepris på Juleblues med overnatting!

Da vi kom rundt klokken fire å sjekket inn på hotellet så hadde vi tenkt oss noe å spise, men det var ikke mulig selv med en kafé, en bistro og en restaurant i hotellets fasilitets oversikkt.

Ok, vi gikk å fikk oss en pizza slice hos naboen Dolly Dimpels, helt ok men ikke det vi hadde håpet på. Tok oss en tur ned i byen, kjempe koselig by Trondheim. Vi reiste tilbake til hotellet tidlig (21.30), for vi tenkte at vi skulle kose oss opp i Skybaren (som står oppført to ganger som en av hotellets fasiliteter), nei det var ikke åpent på grunn av ett arrangement dagen etterpå.

Ja jeg vet at det er Juleblues i morgen, og det arrangementet er i kongressen, og det lille som skal skje oppe i Skybaren er vel ikke allverdens jobb for ett så stort hotell som Scadic Lerkendal. Dere er vel mer proffe en som så på større arrangementer som ett konferanse hotell. De jentene som jobbet i resepsjonen virket usikkre og uerfarene, men var veldig hyggelige å blide.

Dette skriver jeg ikke for å klage, men for å gjøre dere bedre, her er det mye å hente for dere i forhold til mersalg, og for opplevelsen til meg/oss som gjester!

Skuffet gjest :(

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, andr_sB3569WM
Merete I, General Manager på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2019

Hei kjære Scandic Friends medlem.
Takk for din tilbakemelding.
Det er synd at vi ikke klarte å leve opp til forventingene dine under oppholdet, og vi vil selvsagt gjøre en vurdering om hvordan vi løser dette til neste gang vi avholder arrangementet, også med tanke på tydelig info om servicetilbud til de som bor i mellomjulen på de stillere dagene. Vi holdt stengt i julen frem til juleblueshelgen. Med svært lavt belegg dagen før arrangementet, valgte vi å stenge noe av tilbudet vårt, deriblant Utsikten. Mattilbudet vårt var også svært begrenset den dagen, kun ferske salater, bagels og wraps fra vår shop. Det store innrykket kom lørdag, og vi gikk fra nesten tomt hotell til 400 boende gjester.
Utsikten hadde utvidet åpningstid lørdagen, og vi åpnet allerede klokken 14 med musikalske vorspiel før selve Juleblueskvelden startet. Gjestene som skulle bo denne natten kom tidlig til innsjekk og det var til enhver tid over 70 mennesker på koserttilbud der oppe.I tillegg var Bistro og restaurant åpne.
Vi tar tilbakemeldingen din på alvor, og vil se om vi kan gjøre forbedringer til neste gang.
Jeg håper at vi vil få muligheten til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning og at vi da kan gi deg en opplevelse i tråd med forventingene.

Mvh
Merete, Hotelldirektør

Anmeldt 19. november 2018

Alt for lytt fra rom til gang.Urent på badet.Fikk nøkkel som ikke passet inn til rom.Bestilte mat og måtte be om kniv og gaffel, men ellers var frokosten bra. Kommer nok til å bo på Scandic Nidelven neste gang mvh Morten

Takk, Relax64287240221
Anmeldt 17. november 2018

Overnattet der i forbindelse med fotball tur til Trondheim og Lerkendal. Ypperlig hotell, fine rom, god seng og fantastisk service. Det må være en av de beste frokoster jeg har hatt på et hotell. Det eneste lille minus jeg har, var at det var noe problem med TV og fjernkontroll, noe som tydelig var et kjent problem, for da jeg begynte å spørre om dette i resepsjonen fikk jeg omtrent løsningen på problemet før jeg var ferdig med spørsmålet.

• Reisetype: Reiste alene
1  Takk, SurreHue73