Destinia.com
ScandicHotels.comUSD 165
Anmeldt 31. januar 2019

Rommet var iskaldt og vi fikk ikke opp temperaturen. Vel iskaldt - det var følelsen, så vi satte temperaturen på det høyeste mulige (24 grader), men ingenting skjedde. Vi kjøpte faktisk et digitalt termometer for å sjekke i løpet av de tre nettene vi var der og temperaturen kom aldri over 19 grader. Det er ingen varmekilder å sette seg ved siden av og få litt varme, så oppholdet var dårlig. La ut lapp til den som stelte rommet om problemet (og at det manglet lyspære i ei av lampene), men ingenting skjedde på tre dager. Det var et skjema for å rapportere feil, og det lå veldig synlig og den som stelte rommet hadde flyttet på det, men ikke gjort noe!!! Det vedkommende gjorde var å ta med seg de brukte glassene våre uten å gi oss noen nye. Renholdet, særlig gulvet, var også så som så.
Men når det er sagt så var rommet ok. God seng og veldig korte dyner - kanskje bare en følelse fordi det var så kaldt på rommet.
OK skrivebord og tilkoblingsmuligheter. Godt lys hadde det vært om de hadde giddet å gi oss alle lyspærene.
Imponert over lunsjen. Den var god og rikholdig. Frokosten var nedtur. Vant til gode frokoster på Scandic, men her hadde de kalde egg, både de kokte og stekte. Og de hadde ikke bacon. Kunne også tenkt meg grovere brød, men for all del, de hadde en del halvgrove, gode brød. Og første dag var eggerøra helt himmelsk. Mer middels de neste to dagene.
Trivelige folk i resepsjonen.
Nydelig utsikt og hyggelig bartender i baren i 21. etasje.

Romtips: Høyt opp er best - gjerne på nordsida for å se fotballkamp
Takk, r0lvh
Merete I, Daglig leder på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Hei Rolv
Takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at vi ikke levde opp til forventningene deres under oppholdet. Men vi er takknemlige for kommentarene dine, som vi tar med oss for å kunne forbedre oss.
Håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake igjen ved en senere anledning.

Merete, hotelldirektør

Anmeldt 29. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Stort konferansehotell rett ved Lerkendal Stadion. Hyggelig betjening og rene rom. Ikke sentrumshotell så en må belage seg på taxi eller buss for å dra inn til byen. Begrenset med restaurant- og barer i nærheten.

Takk, Harald U
Merete I, General Manager på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Hei kjære gjest
Tusen takk for din tilbakemelding.
Ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning!

Merete

Anmeldt 26. januar 2019 via mobile enheter

Skikkelig dårlig treningsrom. Møllene er i ustand. Hotellet bør heller inn gå avtale med treningssenteret vegg i vegg. Sikkert hyggelig nok service. Når de skriver i presentasjonen at man har et veldig bra utstyrt gym som er åpent hele døgnet, og det viser seg at de har et slitt bomberom med dårlig og ødelagt utstyr blir det nedtur.

Takk, 757esbens

Hei 757esbens
Tusen takk for din tilbakemelding. Jeg beklager at de to tredemøllene våre ikke fungerte under oppholdet ditt. Vi har bestilt nye møller, men vi har dessverre fått en forsinkelse i leveransen. Jeg regner med at nye tredemøller er på plass i løpet av en ukes tid. Det vil også komme noe annet utstyr med samme forsendelse for å oppdatere treningsrommet. Vi ønsker å tilby gode treningsmuligheter for våre gjester, og vi har derfor allerede en avtale med treningssenteret vegg i vegg for våre gjester, som ønsker litt ekstra. Det er laget egen dropin avtale for gjestene våre til en rabattert pris. Informasjon om dette har nok ikke vært tydelig nok, og det vil vi endre allerede i dag.
Jeg håper at du ellers hadde et fint opphold, og at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Merete Imbsen, General manager

Anmeldt 21. januar 2019