Agoda.com
eDreamsUSD 117
Anmeldt 20. juli 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet var fullbooket... Frokost i puljer, folk måtte sitte tett og stå tett i kø. Heis uteble....og folk må påberegne timevis på å heletatt få hentet sakene på rommet. etter frokost. Forferdelig opphold!

1  Takk, ennajk
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei og takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss her på Tripadvisor. Vi setter utrolig pris på det.
Ønsker dere velkommen tilbake neste gang dere besøker Trondheim.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi sov her ei natt ifbm ferien og hotellet var fint og hyggelig betjening. Vi hadde et familierom med dobbeltseng og køyeseng, og dette fungerte fint. Rommet var for varmt! Vinduet kunne kun stå i luftestilling noe som går på sikkertheten og det er greit men termostaten stod på 16 grader. Det fungerte ikke! Hotellet har kun et fåtall gratisparkeringer men den på fremsiden kostet 295kr pr døgn. Ta dette i betraktning ved valg av hotell. Vi velget et annet neste gang.

Takk, kubjelle

Takk for din tilbakemelding. Vi håper vi kan ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Fortsatt god sommer :)

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og min mann har bodd på hotellet en gang før og var veldig fornøyd. Denne gangen var barna med (10 og 13 år) og vi bodde på familierom. Rommet var i minste laget for oss fire, men badet var fint og stort. Det var veldig varmt på rommet og selv om vi skrudde ned på varmen var det ingen effekt. Det var kun et lite firkantet vindu som vi kunne åpne for å få luft, men det var ikke nok for å få ned temperaturen. Det såg ikke ut til at det hadde blitt rengjort skikkelig under sengene på lenge, det var hybelkaniner og masse støv. Vi fant også godteripapir, peanøtter og en lue! Ikke bra. Generelt i gangene ved heisene i vår etasje var det også litt slurvent renhold. Frokosten var bra til tross for at det ikke var buffet (covid-19). Ellers er det en ok avstand inn til byen, vi gikk på 15-20 min. Det går også buss rett utenfor.

1  Takk, solfrids214

Hei og takk for din tilbakemelding!
Vi skal ta dette videre med vår housekeeping avdeling.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

En opplevelse for et drømmende fotballbarn. Flott rom, god utsikt, men en smule lite til å være en familie på 5. Nedfellbare køyesenger, hvor det ble svært trangt med gulvplass når disse var utslått. Hadde de to minste, 5 og 8 år liggende anføttes i underkøya.
Frokosten var med godt utvalg, og eget barnehjørne med blant annet pannekaker til barna. Kunne vært kokte/stekte egg også, for å heve det litt. Brød etc var pakket i papirposer, så litt bingo hva du fikk i posen. Men alt i alt, god frokost og løsning i forhold til covid-19.
Ellers et flott opphold

1  Takk, pema33

Tusen takk for din tilbakemelding, det var hyggelig å høre.
Ønsker dere velkommen tilbake til oss :)