kr 1 493
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front OfficeScandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. aug. 2020
Tusen hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding. Ønsker dere velkommen tilbake neste gang dere besøker Trondheim :)

God sommer !
kr 1 701
    kr 1 701
3.1 km fra Scandic Lerkendal
Restaurant
замечательное место в этом очаровательном городе!
kr 1 257
2.2 km fra Scandic Lerkendal
Se flere hoteller i Trondheim
Anmeldt 3. august 2020

Anmeldt 29. juli 2020

Alltid praktisk å komme til Lerkendal. Kort og grei adkomst til hele byen. Rent og hyggelig alle steder på hotellet. Mangler ei pute til i senga.
Hvor ble det av smittevernet under frokosten? Alt for mange og trangt rundt buffé. Andre dag kuttet vi ut å gå ned.
Parkering koster for mye. 200 pr døgn/natt klarer seg.

Takk, Einamal2020
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Hei og takk for din tilbakemelding!
Det setter vi stor pris på.
Ønsker dere velkommen tilbake neste gang dere besøker Trondheim!

Anmeldt 27. juli 2020

På første stopp, Trondheim på Norgesferie 2020, så ble overnattingene på to døgn på Scandic Lerkendal. Flott og høyt hotell. Utsikt rett mot Lerkendal stadion, bare synd det ikke er kamp!

Rommene er fine og moderne, vi leide et standard rom og et standard single. Begge rom var fine. Manglet håndklær på det ene, men de i resepsjonen var hyggelige og ga oss dette med en gang og beklaget.

De ansatte på hotellet er enestående og flinke!

Frokost systemet er både og, det kunne vært mye bedre med tanke på at ansatte hadde vært flinkere til å minne folk på 1 meters avstand! Her var det nærmest stryk. Ble nærmest stressa av å finne mat, for du hadde en som pustet deg i nakken nesten uansett hvor du stod.

Utvalget var bra til å være «korona tilpasset» Hvis jeg skal til Trondheim igjen, vil jeg nok uten tvil ta Scandic Lerkendal igjen!

1  Takk, Willy H

Hei og takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss her på Tripadvisor.
Ønskder dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 25. juli 2020

Dette besøket ble dessverre ikke som vi håpet! Første stopp på norgesferie 2020. Familie på 4. Rommene var rene og moderne men veldig små. Vi hadde booket «Superior» rom, men med 2 av sengeplassene som utfellbare køyesenger ble det knapt med gulvplass igjen.

Det største problemet her er imidlertid varmen på rommene. De er EKSTREMT varme, og det finnes ikke aircondition. Ett vindu kan settes i luftestilling, men det holder ikke. Det er umulig å få seg en god natts søvn i slik varme. Dette var en uke med forholdsvis kalde temperaturer ute (10-15 grader), kan ikke forestille meg hvordan dette vil være på en varm sommerdag!

For å toppe det hele - dusjer du rundt klokka 10 er det ikke varmt vann igjen, så når rommet er varmt, er i alle fall dusjen kald...

Under Covid-19 restriksjonene var det også begrensninger i bruk av heisene. Ventetid på 15-20 minutter for en ledig heis i frokostrushet må medberegnes. Utsikten i 21. etasje og lekerommet er også stengt ifbm. dette.

Parkering koster 250 kr. pr. døgn i parkeringshuset under hotellet. Det er ikke ladestasjoner til elbil i tilknytning til hotellet, nærmeste hurtiglader er ca. 5 min unna.

TL;DR: Ekstremt varme rom, dyr parkering, frustrerende få heiser, kald dusj. Finn et annet hotell.

Takk, magnalexa

Hei og takk for at du deler din opplevelse med oss. Det hjelper oss å bli bedre på det vi gjør. Det var leit å høre at ventetiden på heisen ble litt lang, og vi beklager virkelig dette.
Håper du vil legge oppholdet ditt til oss ved neste Trondheimstur, slik at vi kan gi deg en bedre opplevesle.

Anmeldt 21. juli 2020

Alle er på Norgesferie, så litt dyrt og lite utvalg mht til hoteller og rom. Ok rom, rent og moderne. God frokost til tross for coronarestriksjoner. Helt greit hotell for en natt. Det som var negativt var mye venting på heiser, vi ventet 15 min ved utsjekking.

Takk, rolfn337

Tusen takk for din tilbakemelding. Vi tar med oss videre din tilbakemelding angående heisene.