Agoda.com
FindHotelUSD 127

Anmeldt 3. august 2020

Ble møtt av et meget hyggelig personale. De var blide, hyggelige og forekommende. Hotellet var rent og innbydende. Rene og ryddige fellesarealer. Bestilte bord i restauranten, og med så god mat ble det til at vi bestilte bord til neste kveld. Helt topp. Vi hadde et supert opphold. Kommer tilbake til dette hotellet neste gang vi er i byen

Takk, 53kalle
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Tusen hjertelig takk for din hyggelige tilbakemelding. Ønsker dere velkommen tilbake neste gang dere besøker Trondheim :)

God sommer !

Anmeldt 29. juli 2020

Alltid praktisk å komme til Lerkendal. Kort og grei adkomst til hele byen. Rent og hyggelig alle steder på hotellet. Mangler ei pute til i senga.
Hvor ble det av smittevernet under frokosten? Alt for mange og trangt rundt buffé. Andre dag kuttet vi ut å gå ned.
Parkering koster for mye. 200 pr døgn/natt klarer seg.

Takk, Einamal2020

Hei og takk for din tilbakemelding!
Det setter vi stor pris på.
Ønsker dere velkommen tilbake neste gang dere besøker Trondheim!

Anmeldt 27. juli 2020

På første stopp, Trondheim på Norgesferie 2020, så ble overnattingene på to døgn på Scandic Lerkendal. Flott og høyt hotell. Utsikt rett mot Lerkendal stadion, bare synd det ikke er kamp!

Rommene er fine og moderne, vi leide et standard rom og et standard single. Begge rom var fine. Manglet håndklær på det ene, men de i resepsjonen var hyggelige og ga oss dette med en gang og beklaget.

De ansatte på hotellet er enestående og flinke!

Frokost systemet er både og, det kunne vært mye bedre med tanke på at ansatte hadde vært flinkere til å minne folk på 1 meters avstand! Her var det nærmest stryk. Ble nærmest stressa av å finne mat, for du hadde en som pustet deg i nakken nesten uansett hvor du stod.

Utvalget var bra til å være «korona tilpasset» Hvis jeg skal til Trondheim igjen, vil jeg nok uten tvil ta Scandic Lerkendal igjen!

1  Takk, Smile F

Hei og takk for at du har tatt deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss her på Tripadvisor.
Ønskder dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.