FindHotel
Anmeldt 10. august 2020

Anmeldt 10. august 2020

Anmeldt 4. august 2020

Anmeldt 4. august 2020

Familierommet var veldig lite. Her må man gå ut for å skifte mening! Rommet bærer preg å opprinnelig være et dobbeltrom som har fått installert køyesenger i tillegg.
Det er helt umulig å få plass til barnevogn inne på rommet og det er selvfølgelig ikke anledning til å sette den i gangen. har du andre mobilitetsutfordringer eller er dårlig til beins er dette hotellet utfordrende.

Til vår etg gikk det fire heiser - ingen av de forbeholdt handikappede eller andre med utfordringer. Pga smittevernshensyn kan det heller ikke være for mange i heisen. Det resulterte i at vi ble stående 45 minutter å vente på heis ved utsjekk - da ga vi opp. personalet var heller ikke spesielt behjelpelige her - til tross for flere henvendelser til resepsjonen.

I frokostrestauranten var det tidvis kaos med mange folk. Håndsprit var tilgjengelig og ansatte raste rundt for å rydde og vaske bord. Imidlertid var det ingen begrensning på antall mennesker rundt buffeten, ingen veivisning som sørget for at folk gitt i en retning, ingen ansatte som veiledet eller passet på. Det resulterte i at det var umulig å overholde smittevernsregler.

Scandic reklamerer med å være familievennlige hoteller, med de ekstra tilbudene det innebærer. Som f.eks velkomst gave til barna når de sjekker inn og halv pris til barn på a la carte. Ingenting av dette hadde personalet hørt om. Og til tross for framvisning av nettsiden til Scandic, kunne de ikke tilby dette.

Det er parkering umiddelbart ved hotelle. Disse er imidlertid dyre. TIPS: det finnes gratisplasser i område like bak hotellet. Her er det også mulighet for lading av elbil.

Takk, Katrine_turist
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2020

Takk for din tilbakemelding. Vi forstår at vi ikke levde opp til dine forventninger og kan bare beklage dette. Vi håper at du gir oss en sjanse til ved en senere anledning. Dere er iallefall hjertelig velkoomen :)

Fortsatt god sommer!

Anmeldt 3. august 2020