Travelocity
Booking.comUSD 213
ScandicHotels.comUSD 212
Anmeldt 17. august 2020

Anmeldt 13. august 2020

Enkel overnatting (med hund) skulle gjennomføres med en venninne. Ble skuffet i det jeg åpnet døren og ble møtt av flekker av urin på vegger og dårlig renhold.

Vi ble flyttet til naborommet som var hakket bedre. Men fortsatt godt slitt og ikke topp vasket.

Dette går nok ikke bare på hotellet, men også de som har bodd tidligere med hund.

God frokost og bra service når vi ga beskjed. Totalt sett hadde jeg valgt annet hotell med hund.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, Marte L
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

På hjemtur fra Nord-Norge passer det oss ypperlig å ta en overnatting i Trondheim. Vi fikk et flott hotellrom med dobbeltseng og to køyesenger for oss to voksne og to barn. Frokosten er veldig variert og innholdsrik. Helt super på de Scandic hotellene vi har vært innom i sommer. Hyggelige ansatte og bra med parkerings-muligheter rundt hotellet.

Takk, tam662019
Anmeldt 10. august 2020