Destinia.com
eDreamsUSD 135
Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig fint å trivelig hotell som ligger rett ved siden av Rosenborgs hjemmebane

Eneste jeg kan utsette noe på, er at det er alt for dyrt å parkere der. 290kr for en natt utenfor hotellet og 250kr i parkeringshuset under hotellet
Hadde klart seg med halvparten av prisen!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, Rosenborg2020
Anmeldt 19. oktober 2020

Dato for oppholdet: oktober 2020

Anmeldt 31. august 2020

Det er nærme til Sentrum. Parkering i kjeller. Rent og gode senger å sove i. Bra frokost. Det er 21 etasjer, vi hadde rom i 3 etg og det var fint for oss. Ikke noe problem når vi ba om rom lenger ned.

Takk, JorunnogTruls