Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 147
FindHotelUSD 138
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Bodde her 2 dager med familien. Meldte sen innsjekk. Fikk umiddelbar respons på at det var ok. Når vi kom fram gikk innsjekk greit. Rommet var lite, men helt ok. Rent og pent. Veldig god service i resepsjon. Det som holdt på å trekke ned til middelmådig karakter var at heisene hele tiden var opptatt

Takk, 201gisleb
Cristiani Peixoto, Guest Services / Front Office på Scandic Lerkendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. juli 2021

Hei og takk for din tilbakemelding, det var hyggelig å høre :)
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Fortsatt god sommer :)

Anmeldt 16. juli 2021

Vi bodde her en natt i forbindelse med feriereise. Betjeningen i resepsjonen var hyggelig, rommet var passe stort, renholdet var godt og sengene var gode.
Dette var en varm dag. Vi fant ikke ut av om det var AC på rommet, og var ganske plaget av varmen. Det som imidlertid trekker ned inntrykket er forholdene omkring frokosten. Her var det totalt kaos. I forbindelse med koronasituasjonen er det delt inn i puljer, men disse puljene er alt for store, og trengselen ved frokostbuffeten er komplett. Her burde hotellet enten utvidet serveringstiden slik at det hadde vært flere puljer, eller de kunne utvidet buffet-arealet med enda flere serveringsdisker. Maten var god, da.
Det kunne også vært tydeligere informasjon om åpningstider på hotellrestauranten. Vi ønsket egentlig å spise der, men den var ikke åpen da vi så etter, og det var heller ingen synlig informasjon i nærheten.

Takk, jabibro

Hei og tusen takk for dine kommentarer. Vi tar med oss dine tilbakemeldinger videre slik at vi kan se på forbedringer. Igjen tusen takk for din tilbakemelding.

Fortsatt god sommer :)

Anmeldt 14. juli 2021

Fine rom, gode senger. Flott utsikt. Stille og rolig om natta. Men litt varmt. Fikk ikke stilt gradene lavere.
Litt mye kø i frikostsalen, venting og kø. Ganske godt utvalg av pålegg.
Hyggelig service, blide medarbeidere.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, sigrids301

Hei og tusen hjertelig takk for din tilbakemelidng :) Det var hyggelig å høre. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

God sommer :)

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Likegyldig mottakelse i resepsjonen. Alt er nytt, men rommet er trangt og varmt og noe spartansk. Kun én flat pute. Ventetid på heis. Frokosten har ganske godt utvalg.
NB! Ikke gratis parkering. Betalte 345,- for parkering utenfor hotellet.

Takk, KRV74

Hei og takk for at du deler din hotellopplevelse her. Ønsker dere velkommen tilbake neste gang dere besøker Trondheim.

God sommer :)

Anmeldt 13. juli 2021